جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۶

سعید جلیلی می‌خواهد رئیس مجلس شود!

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 465768
در حالی که سعید جلیلی اساساً در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام هم نکرده است، روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی نوشته است که استراتژی سعید جلیلی ریاست بر مجلس دهم است!
به گزارش جهان، روزنامه آرمان در شماره امروز خود ذیل مطلب مطولی با عنوان «ائتلاف اصولگرایان به سعید جلیلی پیوست» به تحلیل استراتژی‌های ائتلاف اصولگرایان و سعید جلیلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه پرداخته است.

این روزنامه در بخشی از شبه تحلیل خود می‌نویسد: "با تمام این اوصاف حال به نظر می‌رسد که جلیلی این بار می‌خواهد شانس خود را در انتخابات مجلس امتحان کند و از شکست در ریاست جمهوری پلی به پیروزی در مجلس بسازد. البته به نظر نمی‌رسد جلیلی تنها به ورود صرف به مجلس دهم اکتفا کند. او احتمالا هدفی جز تکیه زدن بر جایگاه ریاست مجلس در سر ندارد. خواستی که محقق نمی‌شود مگر با رقابت با علی لاریجانی و انداختن او از چشم اصولگرایان و تصاحب جایگاه وی در ذهن و ضمیر آنها. اما باید منتظر ماند و دید که آیا جلیلی چنین استراتژی و کاریزمایی را حائز است؟ اینطور که به نظر می‌رسد ماه‌های آتی و روزهای پس از انتخابات در اسفند ماه آبستن حوادث بسیاری خواهد بود."

 
تصویر متن روزنامه آرمان

این حدس استراتژیک روزنامه آرمان، از روزنامه‌های نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در حالی است که اساساً سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام هم نکرده است! روزنامه آرمان در زمینه اشتباهات بزرگ در عرصه خبری شهرت یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زرديني
روزنامه خانوادگيشونه دلش ميخواد اينجوري بنويسه به کسي چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
استیکر زبون درازی و خنده شدید نداریم که بذارم ؟
سرور
حتما حاجی باز خواب دیده و اینها باور کرده اند.
ایرونی
اینها از افراد ارزشی و حامی ولایت میترسن و سعی در تخریب وجهه امثال دکتر جلیلی دارن.
حالا اگه هم بخواد رییس بشه.... به شما چه مربوط؟؟
احسان
از این روزنامه های زنجیره ای مگر چیزی جز فتنه گری هم می شود انتظار داشت .
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر . پس معلومه سعید جلیلی توی خط انقلاب و نظام هست که روزنامه های به ظاهر داخلی و تریبون بی بی سی اینقدر از اون ترس دارند
ای کاش این آرزوی قلبی ما ، واقعا برآورده میشد.
Spain
خوب الحمدلله كه از سايه ايشون هم مي ترسند.
زنده باد حزب الله.
روزنامه شاهزادگان نوکیسه !!!
عادت کرده به شایعه پراکنی و ساخت دروغ مثل حامیش !
این روزنامه دستوری کار میکنه و اراده ای از خود نداره
Iran, Islamic Republic of
جوک 95
این روزنامه های زنجیره ای مصاحبه ی نکرده ی محمود احمدی نژاد و تحلیل هم کردن . لامصبا توهم میزنن
منصف
این آقایان اساساً عادت دارند ازروی شکم سیری حرف بزنند و آن هم حرف های بی ریشه و بی اساس...
خدا هدایتشان کند...
امیدواریم کمی از نجابت و تقوای سیاسی و خلوص در کار جلیلی نصیب همه ما به ویژه دولتمردان کشورمان بشود . اگر قرار به معامله بود نه تنها جلیلی بلکه سایر مسولان فبلی پرونده هسته ای شاید ضعیفتر از تیم فعلی عمل نمی کردند .