يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
استاندار خراسان رضوی عنوان کرد؛

مشهد آماده پذیرایی از زوار عربستانی

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 465594
استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان‌های بین‌المللی در پی جنایت‌های رژیم سفاک آل‌سعود سکوت مرگبار کرده اندو ما این رفتار آنها را محکوم می‌کنیم اما شهر مشهد آماده پذیرایی از زائران عربستانی امام هشتم(ع) بوده چراکه هنوز ارتباط با مردم عربستان قطع نشده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در آیین افتتاح پایانه و پارکینگ شهید هاشمی‌نژاد که در تالار شهر برگزار شد،اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی در پی جنایت‌های رژیم سفاک آل‌سعود سکوت مرگبار کرده اندو ما این رفتار انها را محکوم می‌کنیم اما شهر مشهد آماده پذیرایی از زائران عربستانی امام هشتم(ع) بوده چراکه هنوز ارتباط با مردم عربستان قطع نشده است.
 
وی با با اشاره به شهادت آیت‌الله نمر افزود: شهادت برای مردان خدا یک موفقیت به‌منظور کسب جایگاهی بالاتر است که خداوند برای آن فضل و برتری بخشیده و قطعاً خونی که به‌ ناحق ریخته شده سبب آزادی‌خواهی بیشتر مردم منطقه می‌شود.
 
رشیدیان تصریح کرد: جنایت رژیم سفاک آل‌سعود، اعتراضات گسترده‌ای را در جهان اسلام ایجاد کرد البته سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری که برای مسائل ناچیزتر گوش فلک را کر می‌کنند در مقابل این جریان سکوتی مرگبار کرده اند اما مردم آزادی‌خواه جهان در برابر شهادت آیت الله باقر النمر که دست به سلاح نبرد و قیام مسلحانه‌ای انجام نداد ساکت نخواهند نشست.
 
وی افزود:شهادت آیت‌الله نمرباقرالنمر سبب ناراحتی جوانان و مردم شهر مشهد شد اما باید در حرکات خود قانون را ملاک قرار دهیم و تجاوز به کنسولگری عربستان اقدام مناسبی نبود.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کشور عربستان در اقدامی عجولانه رابطه خود را با ایران قطع کرده است عنوان کرد: شب گذشته کشور عربستان در اقدامی عجولانه رابطه دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد اما شهر مشهد آماده پذیرایی از زائران عربستانی امام هشتم(ع) است، چراکه هنوز ارتباط ما با مردم عربستان قطع نشده و این اقدام سبب روسیاهی افرادی می‌شود که دستشان در خون بزرگان و جوانان کشورشان آلوده است.
 
وی در رابطه با کاهش درآمدهای دولتی اظهار کرد:برخی از درآمدهای پیش بینی شده به خاطرخیانت کشورهایی نظیر آل سعود و کاهش قیمت نفت از بشکه ای 120دلار به 30دلار اما همدلی دستگاه‌های مختلف برکات زیادی برای ما در برخواهد داشت.
 
رشیدیان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در ثبت‌نام انتخابات مشارکت بسیاری خوبی از سوی گروه‌ها و احزاب  صورت گرفت و بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.، اصل بی‌طرفی و رعایت قانون اصل بی‌بدیلی است که همگان به دنبال ان هستند و آن را رعایت می‌کنند.
 
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از گروه‌ها به دنبال نگرانی و دلواپسی برای مردم در انتخابات آینده هستند که باید این موضوع تعدیل شود تا چراغ سبزی برای دشمنان نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *