جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش نتانیاهو به اظهارات سیدحسن نصرالله

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 464382
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد دشمنان باید بدانند رژیم صهیونیستی به هر گونه تجاوزی پاسخ قطعی می‌دهد.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه خبری «عرب 48» خبرداد: بنابر بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی در مراسم گرامی‌ داشت برخی از نيروهای سازمان اطلاعات و جاسوسی این رژیم (موساد) در واکنش به سخنان اخير سيد حسن نصرالله درباره نحوه شهادت قنطار ادعا کرد: فعاليت ما ضد کسانی است که علیه ما عمل می کنند. دشمنان ما بدانند که به هر گونه تجاوزگری پاسخی قاطع خواهيم داد.
 
به نوشته اين پايگاه خبری، با وجود اين که رژیم صهیونیستی به طور رسمی مسئوليت ترور سمير قنطار را برعهده نگرفت، نتانياهو دو هفته پيش اذعان کرد ارتش این رژیم برای جلوگيری از انتقال سلاح از سوريه به لبنان در خاک سوريه ضد حزب الله فعاليت می کند.
 
در همين حال، گادی ايزنکوت، رئيس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، نيز روز دوشنبه در واکنش به سخنان اخير سيد حسن نصرالله ادعا کرد: اگر دشمنان ما برای از بين بردن امنيت مان اقدام کنند، پيامدهای خطرناک آن را بايد بپذيرند. ما در داخل مرزهای خود برای تهديدهايی که در شمال صورت می گيرد، آماده رويارويی هستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *