جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وحشت تل‌آویو ازموشک هوشمند حزب الله

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 460661
تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد حزب‌الله مجهز به دهها موشک‌ هوشمند است که قادر به زدنِ هر هدفی در فلسطین اشغالی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «ایلی ران» خبرنگار کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد حزب‌الله لبنان موشک‌های هوشمندی در اختیار دارد که هر هدفی که «سید حسن نصرالله» انتخاب کند، هدف قرار می‌دهد.
 
وی افزود: این موشک‌ها مجهز به «جی‌پی‌اس» است، باید برای مقابله با این تهدید آمادگی ایجاد شود زیرا باتری‌‌های گنبد آهنین قادر نخواهند بود در این حالت پاسخ کافی دهند.
 
ران تصریح کرد: حزب‌الله و حماس به خوبی می‌دانند که اگر تاسیسات استراتژیک اسرائیل مانند ایستگاه‌های انرژی در عسقلان و خضیره را هدف قرار دهند، چه ضرری به ما وارد خواهد شد.
 
گزارش مذکور، پس از صورت گرفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد موشک‌های مقاومت اسلامی به نیروگاه‌های تولید برق در فلسطین اشغالی (در جنگ سال گذشته "2014" علیه نوار غزه) برخورد کرده‌اند.
 
بر اساس گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت» این موشک‌ها به ایستگاه‌های انرژی در عسقلان ‌آسیب زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *