شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

استقبال انگلیس از انتقال اورانیوم ایران

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 464352
وزیر امور خارجه انگلستان با استقبال از خروج ذخایر اورانیوم غنی شده ایران، این امر را نشانه پیشرفت در زمینه اجرای کامل توافق هسته ای عنوان کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل  از اسپوتنیک خبرداد: «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلستان با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود از خروج ذخایر اورانیوم غنی شده ایران ابراز خرسندی کرد.
 
وی در این باره گفت: اقدام اخیر ایران در راستای عمل به تعهدات هسته ای خود و انتقال اورانیوم غنی شده به خارج از این کشور قابل تقدیر است. این امر نشانه پیشرفت قابل ملاحظه در روند اجرای کامل برجام است.
 
عملیات انتقال ذخایر اورانیوم غنی شده ایران را یک کشتی روسی بر عهده داشته است.
 
در همین راستا وزارت امور خارجه روسیه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که خروج اوانیوم غنی شده ایران اجرای توافق هسته ای وین را به مرحه نهایی نزدیک کرده است.
 
این بیانیه تحقق این امر را نتیجه کار سخت و دقیق  روس اتم و سازمان انرژی اتمی ایران عنوان کرده و از سایر طرف های دخیل در روند توافق هسته ای خواست تا در جهت اجرایی کردن هر چه زودتر برجام عزمی سازنده از خود به نمایش بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یادمه که امام گفتن اگه کاری کردید که موجب خوشایند امریکا و انگلیس شد بدونید که حتما " کاری به نفع اونا و به ضرر ملت خودتون انجام دادید