جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
فحش‌های ایتالیایی به ورمیلیو دادند

کار لیگ والیبال به قمه‌کشی نرسد

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 464097
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: زمانی که بازی یک بر یک به تساوی کشیده شد حاضر بودم که داور بازی را تمام کرده و ما را 3 بر یک بازنده اعلام کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پیمان اکبری درمورد شکست 3 بر یک تیمش برابر بانک سرمایه و حاشیه‌های این مسابقه اظهار داشت: من در تمام بازی‌ها به تیم حریف بابت بازی خوبش تبریک می‌‌گویم، اما برای بازی با بانک سرمایه این شرایط واقعاً فراهم نبود. زمانی که بازی یک بر یک به تساوی کشیده شد حاضر بودم که داور بازی را تمام کرده و ما را 3 بر یک بازنده اعلام کند. خوشحالم از اینکه با تیم جوانانم بیشتر توانستم بازی کنم. چند بازیکن اصلی تیمم را در اختیار نداشتم و در دیدار با بانک سرمایه تیم دومم را راهی میدان کردم و نقاط  ضعف و قوت تیم را دقیق‌تر شناختم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در حریان بازی رفتارهایی دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که اصلاً شان والیبال نبود. این رشته دانشگاهی است و واقعاً ناراحت کننده است که چنین اتفاق‌هایی در والیبال رخ می‌دهد. برخی از بازیکنان الگوی اخلاقی بودند، اما رفتارهایی از آنها دیدم که دلشان می‌خواهد به هر قیمتی برنده شوند و دیدن این رفتارها موجب شد تا در اعتقاداتم نسبت به برخی‌ها تجدید نظر کنم.
 
سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: من خودم سال‌ها والیبال بازی کرده‌ام و دنبال اسم و رسم برای خودم نیستم، چرا که در دوران بازیگری‌ام به چیزی که می‌خواستم رسیدم؛ حالا در والیبال هستم تا به اندازه خودم به این رشته خدمت کنم و خوب نیست که برخی‌ها بخواهند به هر قیمتی برنده شوند.
 
اکبری درمورد قضاوت داور در دیدار پیکان و بانک سرمایه عنوان کرد: درخصوص داوری حرفی نمی‌زنم، اما اتفاقاتی که رخ داد و خودم دیدم را به مسئولان برگزاری بازی که درخشنده و حاتمی بودند اعلام کردم و آنها هم صحبت‌های مرا پذیرفتند و حالا خودشان باید این موضوع را پیگیری کنند. امیدوارم عاقبت‌مان ختم به خیر شود، اما کمی نگران هستم چراکه راه مان خیلی پر پیچ و خم شده است.
 
وی اظهار داشت: مهدوی در پایان مسابقه به سمت ورمیلیو حمله کرد و بازیکن مرا زد و او را ناکار کرد. در جریان مسابقه هم بازیکنان حریف به پاسور ما فحش‌های ایتالیایی دادند. پاسور ایتالیایی ما هم می‌خواهد این موضوعات را از طریق مراجع قانونی پیگیری کند و ما هم نمی‌توانیم مانع او شویم، چراکه ورمیلیو به عنوان یک بازیکنا خارجی می خواهد از حق و حقوقش دفاع کند. امیدوارم عاقبت لیگ ما ختم به خیر شود و کار به قمه و قمه‌کشی نرسد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از فوتبال وا گرفتن !