شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

شهادت ۲ فلسطینی در نابلس

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 463963
منابع پزشکی فلسطین امروز یکشنبه گزارش دادند که نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی حواره در جنوب شهر نابلس به شهادت رساندند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم خبرداد: منابع پزشکی فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه نیز دو جوان فلسطینی را به بهانه اینکه قصد حمله با سلاح سرد به سمت آنها را داشته اند، به شهادت رساندند.
 
رسانه های خبری رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که دو تن از نظامیان این رژیم طی عملیاتی در نزدیکی ایست بازرسی حواره زخمی شدند.
 
نیروهای اشغالگر اسرائیل سریعا در مکان حادثه حاضر شده و ایست بازرسی حواره را بستند.
 
انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به‌نام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت و همچنان ادامه دارد.
 
از ابتدای انتفاضه فلسطین تا کنون بیش از 140 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از 14 هزار تن نیز زخمی شده اند.
 
رژیم صهیونیستی دو دختر فلسطینی را به بهانه تلاش برای انجام عملیات مقاومتی بازداشت کرد
 
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه دو دختر جوان فلسطینی را در شهرهای قلقیلیه و الخلیل واقع در کرانه باختری به اتهام تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی و حمله با سلاح سرد به صهیونیست ها بازداشت کردند.
 
پلیس صهیونیستی مدعی شده است که یکی از این دو دختر جوان در نزدیکی شهرک "معالی شمرون" واقع در شرق قلقیلیه چاقویی را که نزد خود داشت از دستش انداخته و فرار کرده است و عناصر پلیس با تعقیب وی موفق به بازداشتش شده اند.
 
نظامیان صهیونیستی یک دختر جوان فلسطینی دیگر را هم در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و در جریان تفتیش در ورودی حرم حضرت ابراهیم (ع) بازداشت کردند و مدعی شدند که وی چاقو با خود به همراه داشت.
 
گفتنی است که شهرهای مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی طی سه ماه گذشته شاهد وقوع عملیات های مختلف مقاومتی؛ اعم از حمله با سلاح سرد و یا زیر گرفتن با خودرو بوده است که این عملیات ها واکنشی به تجاوزات مکرر شهرک نشینان تندروی صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی از آغاز ماه اکتبر گذشته تا کنون و نیز تجاوزات نظامیان صهیونیستی به شهروندان فلسطینی است.
 
زخمی شدن چند دانش آموز در بیت لحم
 
صبح امروز یکشنبه در نتیجه شلیک گاز اشک آور از سوی نیروهای اشغالگر، تعدادی از دانش آموزان مدارس شهرک الخضر واقع در جنوب بیت لحم و نیز شماری از شهروندان فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.
 
محمد ابوریان معاون رئیس امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین در این باره گفت که تیم هلال احمر 20 دانش آموز و شهروند فلسطینی را که در اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شده بودند، مداوا کردند.
 
شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر به طور عمدی به سمت شهروندان فلسطینی و خانه های آنها گاز اشک آور و بمب صوتی شلیک کرده و ترس و وحشت در میان آنها ایجاد کردند.
 
زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در جدیدترین عملیات شهادت طلبانه در قدس
 
صبح امروز یکشنبه همچنین در جدیدترین عملیات شهادت طلبانه در شهر قدس اشغالی یک نظامی صهیونیست زخمی شد و مجری این عملیات نیز توسط صهیونیست ها بازداشت شد.
 
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک جوان فلسطینی یک نظامی صهیونیست را در خیابان رمیاهو با ضربات چاقو زخمی کرد.
 
سطح جراحت این نظامی صهیونیست متوسط گزارش شده است در حالیکه نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شدت زخمی کرده و پس از آن او را بازداشت کردند.
 
بازداشت 10 فلسطینی در کرانه باختری
 
نظامیان صهیونیست در ادامه بازداشت های گسترده فلسطینیان در کرانه باختری 10 فلسطینی را بازداشت کردند.
بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیل از ابتدای انتفاضه قدس تا کنون شمار زیادی از فلسطینیان را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.
 
یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی
 
شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز یکشنبه نیز از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.
بر پایه این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست تحت حراست نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش برده و نمازگزاران فلسطینی حاضر در صحن های این مسجد نیز شروع به سر دادن شعار الله اکبر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *