شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
حجت الاسلام ابراهیمی:

لاریجانی همراه "ائتلاف اصولگرایان" است

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 463750
عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه با حضور مستقل لاریجانی در انتخابات این دوره مجلس، گفت: این گونه نیست، آقای لاریجانی با ائتلاف مشکلی ندارند و با ما همراه هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم ختم همشیره حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ائتلاف اصولگرایان، اظهار داشت: الحمدالله ائتلاف اصولگرایان شکل خوبی پیدا کرده و تشکل اصولگرایی خارج از ائتلاف نداریم.
 
وی ادامه داد: ممکن است گروه‌های کوچک اصولگرایی باشند که آنها نیز به تدریج به ائتلاف اصولگرایان ملحق خواهند شد، اصول و استخوان بندی ائتلاف اصولگرایان شکل گرفته است و مشکلی وجود ندارد.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به تسنیم در رابطه با حضور مستقل لاریجانی در انتخابات این دوره مجلس نیز گفت: این گونه نیست، آقای لاریجانی با ائتلاف مشکلی ندارند و با ما همراه هستند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین در خصوص علت عدم کاندیداتوری محمدرضا باهنر، گفت: آقای باهنر به یک نفر گفته بود که "قصد دارم این بار همه را غافلگیر‌کنم"،  البته از برنامه‌ های ایشان برای غافلگیری بی اطلاع هستم.
 
وی در پایان از جلسه سوم ائتلاف اصولگرایان که فردا ( یکشنبه ) برگزار می‌شود خبر داد و گفت: ائتلاف غیرقابل انتظاری برای ما پیش آمد که خدا را شکر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *