سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۱
یک نماینده مجلس:

«ابتکار» بهتر است از مردم عذرخواهی کند

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۹
کد مطلب: 462985
یک نماینده مجلس گفت: رئیس سازمان محیط زیست در شرایط آلودگی شدید هوا می‌گوید «باد آمد و نیازی به تعطیلی مدارس نبود»،خانم ابتکار اگر اینگونه باشد به این بادهایی که می‌وزد می‌گوییم سازمان محیط زیست،به جای فرافکنی از مردم عذرخواهی کنید.
به گزارش جهان، فاطمه آلیا در گفت‌و گو با فارس گفت: بحث آلودگی هوا جزو مقولاتی نیست که در کاغذ و صورتجلسه باشد و کسی بتواند واقعیت آن را انکار کند چیزی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مرگ‌های خاموش شهروندان را به دنبال داشته است.
 
وی ادامه داد: افرادی که بیماری قلبی و تنفسی دارند و سالمندان و کودکان در معرض این خطر هستند و به دلیل مطالبات مردمی جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران را به موضوع مهم بررسی علت آلودگی هوا و علت بی تفاوتی مسئولان در قبال آن اختصاص دادیم چراکه یکسری توجیهاتی ارائه می‌دهند که قابل قبول نیست اینکه رئیس یک سازمان بزرگ که در جایگاه معاونت ریاست جمهوری است و بودجه قابل توجهی دارد بعد از تعطیلی مدارس و نگرانی خانواده‌ها مطرح می‌کند که حالا باد آمد و امیدوار به وزش باد باشیم اگر اینجوری باشد به آن باد می‌گوییم معاونت ریاست جمهوری به این بادهایی که می‌وزد می‌گوییم دستگاه معاونت ریاست جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست، این از نظر مردم قابل قبول نیست.
 
این نماینده مجلس گفت: مدت‌ها بود باید کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا تشکیل می‌شد که بالاخره تشکیل شد و مدارس را برای دو روز تعطیل کردند با اینهمه آثار آلودگی هوا در زندگی مردم بسیار روشن است؛ چه طور رئیس سازمان محیط زیست به خود جرأت می‌دهد که این موضوع را توجیه کند و به جای عذرخواهی از مردم دلایل واهی را عنوان کند.
 
آلیا اظهار داشت: آنقدر مشکل در داخل این سازمان وجود دارد مانند تبعیض‌های موجود و وضعیت معیشتی کارمندان، گویا رئیس سازمان محیط زیست در اشکالات خود گرفتار شده‌است و مردم هم در مشکلات خود مانده‌اند، به همین دلیل فردا در جلسه مجمع نمایندگان تهران از مسئولان استانداری و محیط زیست تهران دعوت شده است که این موضع بررسی شود.
 
وی گفت: مردم هم اکنون بلاتکلیف هستند و باعث مضاعف شدن هزینه‌ها می‌شود، درصورتیکه اگر سازمان محیط زیست به موقع تکالیف خود را انجام می‌داد شرایط اینگونه نمی‌شد و متأسفانه شاهد هستیم به جای عذرخواهی می‌گویند خداروشکر باد آمد و نیازی نبود مدارس تعطیل شود! آیا واقعا این پاسخ یک مسئول وظیفه شناس است؟
 
این نماینده مجلس گفت: خانم ابتکار فرافکنی می‌کند و کوتاهی در انجام وظایف خود را به گردن بقیه می‌اندازد، هم کمیسیون اصل 90 و هم کمیسیون انرژی گزارش خود را به مجلس دادند که بنزین‌های تولید داخل هیچ مشکلی ندارند و برای اینکه واردات داشته باشند برچسب اشتباهی به تولیدات ملی می‌زنند.
 
آلیا گفت: هم اکنون بهتر است خانم ابتکار به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن در مسائل سیاسی، در جایگاه خود قرار بگیرد و به فکر حل مسائل باشد این صحبت‌ها برای مردم اکسیژن نمی‌شود و باید از مردم عذرخواهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عذر خواهی اگر دردی را درمان می کرد من صبح تا شب از شما و مردم بابت نفهمی این زنه عذر خواهی می کردم حیف که دردی را دوا نمی کند