سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نود با حال و هوای یلدا

برانکو بهترین مربی نیم فصل شد

سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 462775
در برنامه نود این هفته، برانکو ایوانکویچ به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، برنامه نود این هفته ساعت 23:30 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه عادل فردوسی پور توضیحاتی درباره پخش مصاحبه جواد ظریف ارائه کرد. او گفت: طبق اعلام قبلی قصد داشتیم مصاحبه جواد ظریف، وزیر امور خارجه را امشب پخش کنیم اما مدیران سازمان صداوسیما صلاح دیدند که الان زمان مناسبی برای پخش این مصاحبه نیست. من از آقای ظریف و بینندگان عزیز عذرخواهی میکنم.
 
سوال پیامکی
 
سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین مربی نیم فصل اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان برانکو ایوانکویچ، علی دایی، یحیی گل محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی بهترین مربی نیم فصل را انتخاب میکردند. در نهایت نیز برانکو ایوانکویچ با کسب 45.2 درصد آرا، به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد.
 
پزشک معالج پورحیدی: حال پورحیدری خوب است
 
در ادامه برنامه، طباطبایی، پزشک معالج منصور پورحیدری، روی خط برنامه آمد و درباره آخرین وضعیت این پیشکسوت استقلال اظهار کرد: حدود نیم ساعت قبل با بیمارستان تماس گرفتم تا جویای حال آقای پورحیدری بشوم. خوشبختانه حال او خوب است و علائم حیاتی اش وضعیت طبیعی دارد به طوری که قند او که زمان ورودش به بیمارستان 400 بود، کنترل شده است. البته مشکل کم خونی پورحیدری هم کنترل شده است.
 
وی افزود: پیشکسوت باشگاه استقلال هوشیار است و حالش خوب است. در حال حاظر از ریه او نمونه برداری کردیم و منتظر هستیم ظرف 48ساعت آینده جواب آزمایش بیاید.
 
گفت و گوی یلدایی با پروین
 
بخش بعدی برنامه به پخش مصاحبه یلدایی علی پروین با برنامه اختصاص داشت. در این آیتم علی پروین از شب یلدا خاطراتش را مرور کرد.
 
استقلال خوزستان از قعر تا صدر
 
تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل گذشته شرایط خوبی نداشت امسال به لطف عملکرد بازیکنان جوان و بی نام و نشانش توانست قهرمان نیم فصل شود. این تیم در فصل نقل و انتقالات 7 بازیکن لیگ یکی را جذب کرد تا با اتکا به این جوانان به هدف خود برسد. استقلال خوزستان به طور میانگین در هر بازی 2.13 امتیاز کسب کرده است. شاگردان ویسی در پانزده بازی نیم فصل اول فقط 4 گل دریافت کرده اند که با میانگین 0.26 در هر بازی بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند. فرناندو دخسوس، دروازبان برزیلی این تیم نیز با میانگین نمره 2.5 عملکرد خوبی در این تیم داشته و نقش موثری در قرمانی استقلالی ها داشه است.
 
ویسی: یک بار گفتم دروازبان خوب از پدر و مادر بهتر است اما مادرم ناراحت شد
 
عبدلله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، روی خط برنامه آمد و اظهار کرد: سعی میکنیم به روند خوبمان ادامه بدهیم و ادر انتهای فصل حداقل سهمیه بگیریم. بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند و میخواهیم قهرمان بشویم.
 
او درباره عملکرد خوب دروازبان تیمش گفت: یک بار گفتم دروازبان خوب از پدر و مادر بهتر است که مادرم ناراحت شد. اما واقعا تاثیر زیادی در موفقیت تیم ما داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *