جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

کناره‌گیری‌مقتدایی‌ازجلسه‌ای که به وحدت‌اصولگرایی‌صدمه می‌زد

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب: 461581
آیات موحدی کرمانی، مصباح یزدی و یزدی سه جلسه تاکنون داشته‌اند و هفته گذشته نیز جلسه‌ای داشتند و بحث‌شان در این است که ما نیز در کلیت از وحدت اصولگرایان حمایت می‌کنیم اما اینکه بخواهند برای هر استان و یا شهرستان مصداق‌ها را مشخص کند را رد می‌کنند.
کناره‌گیری‌مقتدایی‌ازجلسه‌ای  که به وحدت‌اصولگرایی‌صدمه می‌زد
به گزارش جهان، عضو جامعه مدرسین می‌گوید مقتدایی از جلسات وحدت لاریجانی و ناطق کنار کشیده است.
حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره برنامه جامعتین برای وحدت اصولگرایان به نامه نیوز گفت: آیات موحدی کرمانی، مصباح یزدی و یزدی سه جلسه تاکنون داشته‌اند و هفته گذشته نیز جلسه‌ای داشتند و بحث‌شان در این است که ما نیز در کلیت از وحدت اصولگرایان حمایت می‌کنیم اما اینکه بخواهند برای هر استان و یا شهرستان مصداق‌ها را مشخص کند را رد می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: اخیراً نامه‌ای را آقای حداد و برخی دیگر از آقایان اصولگرا برای این سه نفر نوشته‌اند و در این نامه گزارشی از روند کارها و فعالیت‌های انجام شده برای وحدت اصولگرایان را ارائه کرده‌اند و این نامه در جلسه هفته قبل نیز قرائت شده است. آقایان اصل اصولگرایی را مورد تأیید قرار می‌دهند و حتی گفته‌اند که اگر اصولگرایان برای وحدت به مشکلی برخورند آمادگی دارند که این مشکلات و اختلافات را حل کنند.

وی ادامه داد: تاکنون که جلساتی میان رهپویان، پایداری‌ها، ایثارگران و مؤتلفه برای وحدت تشکیل شده است و گویا آقایان نظر دارند که همانند دوره هشتم چند نفر به عنوان داور از بین روحانیون انتخاب شوند که برای این موضوع نیز به یک نتیجه کلی رسیده‌اند و بعد از این نیاز است کسانی که هنوز به مجموعه نپیوسته‌اند به این مجموعه بپیوندند.

آشتیانی در مورد نشست لاریجانی، ولایتی، مقتدایی و ناطق نوری و اینکه آیا این نشست شکل‌گیری جبهه‌بندی جدیدی در جریان اصولگرایی نیست گفت: ظاهراً آقای مقتدایی خودش را از این گروه کنار کشیده است و فکر نمی‌کنم این گروه به جایی برسد ولی بنا این است که با این آقایان صحبت شود تا آنها نیز به این وحدت بپیوندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای مقتدایی به کنار، ولی آن سه نفر، به گواهی کارنامه قبلشان، تکلیف و برنامه شان مشخص است.
چرا کنار کشیدن در اصولگرایان هی داره زیاد میشه؟
سید روح الله
درست زمانی که اصول گرایان در وحدت به نتایج خوبی رسیدند آقایان به دستور پدر خوانده دارند جلسه اختلاف افکنی میگذارند.همان نقشی که آقای و....
من
ولایتی دوباره برای وحدت شکنی بروز کرده باید مراقب او باشند هرگز قضیه انتخابات رئیس جمهوری را فراموش نمی کنیم که حضور ولایتی رفسنجانیزم ، باعث رای آوردن رقیب شد.
Romania
چرا باید آقایان لاریجانی و ولایتی و ناطق نوری باید به این وحدت بپیوندند ؟ همین کارها را اصولگراها می کنند که مردم از اصولگرایی دور میشوند ! مگر میشه در میان اصولگرایان نامزدهایی باشند که هم اصولگرا باشند هم اصلاح طلب ؟ بهتر نیست اجازه دهید این آقایان که سابقه اصولگرایی خود را بارها خدشه دار کردند ارزانی همان اصلاح طلبان شوند