پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۸
۲۴

ابتکار منتقدانش را تبعید کرد +سند

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 461374
ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست در شورای معاونان این سازمان مقرر کرد که کارمندان معترض به دیوان عدالت اداری باید از سازمان خارج شده و به یک اداره کل منتقل شوند.
ابتکار منتقدانش را تبعید کرد +سند
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی‌که رئیس جمهور دولت تدبیر و امید بارها شعار انتقاد آزاد در این دولت را سر داده است اما در عمل آنچه اتفاق می‌افتد فرسنگ‌ها با این شعارها فاصله دارد.

سعه صدر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در برخورد با کارمندانی که در دفاع از حقوق خود و در دفاع از محیط زیست کشور نسبت به عملکرد ایشان در این سازمان، اعتراض داشتند گواه این ادعا است که منتقدان این دولت تا چه حد آزادند و چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

کارمندان سازمان محیط زیست طبق قانون باید تبدیل وضعیت می‌شدند (قراردادی به پیمانی یا پیمانی به رسمی و ...) اما به دلیل عدم تبدیل وضعیت که از سوی مسئولان سازمان محیط زیست انجام شد این کارمندان به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و رأی مثبت را دریافت کردند ولی این اتفاق به مذاق پردیسان نشینان خوش نیامد و ظاهراً مواجه شدن با این کارکنان معترض در فضای سازمانی که رئیس و معاونانش در آن تردد دارند قابل تحمل نخواهد بود.

در همین راستا این کارمندان معترض نسبت به حق و حقوقشان بالاخره باید به نوعی از سوی مسئولان محیط زیست هم تنبیه می‌شدند که دیگر آنچه در این سازمان رخ می‌دهد به بیرون و دستگاه‌های نظارتی درز نکند به همین دلیل در سی و چهارمین جلسه شورای معاونان سازمان محیط زیست که با حضور معصومه ابتکار هم تشکیل شد مقرر شد «کلیه افرادی که با رأی دیوان عدالت ، تبدیل وضعیت شده‌اند به اداره کل استان تهران معرفی شوند.»


این انتقال کارمندان معترض نه تنها نزول از سطح کار در یک سازمان به یک اداره کل است بلکه قابل توجه است که آنها حداقل ۲۵ کیلومتر با پردیسان نشینان فاصله می‌گیرند، انتقالی که جز «تبعید» واژه دیگری برای آن نمی‌توان به کار برد.

ظاهراً این تصمیم ابتکار برای خارج کردن معترضان از سازمان محیط زیست، برای یک دست شدن کارکنان سازمان است تا جا برای ورود نیروهای هم‌سو با خط فکری ایشان در ستاد هم باز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابتکار بله قربان گو می خواهد کسی با حرف زدنش نمی تواند دیگران را قانع کند فحش می دهد و کسی که نمی تواند مدیریت درست آنهم در محیط زیست کند دست به تبعید کارکنانی می زند که هم از حق خود و هم از حق ملت دفاع کردند این است دولت تدبیر و امید اعتراض ممنوع. هر کسی اعتراض کند نتیچه اش تبعید و در نهایت اخراج است چون نمی تواند مدیریت درست کند بقیه باید جورش را بکشند. اینها همه ناحقی است روزی می رسد که باید ابتکار در دادگاه حق جواب این ناحقی را بدهد آنروز دستش از دنیا کوتاه است.
اين تصميم غير قانونيه
مي توانند به ديوان عدالت شكايت كنند و دستور موقت بگيرند جهت جلوگيري از انجام اين تصميم .
Iran, Islamic Republic of
پس اون "تدبیر" که می گفتن اینه!!
با کارمندان معترض ابراز همدردی میکنم ولی نباید کوتاه بیان و باید بازهم به دیوان شکایت بشه. چون اگر راحت بپذیرند این رفتار الگویی برای برخورد با همه منتقدین خواهد شد.
ضمنا بفرمایید از ما کارمندان سایر دشتگاهها چه برمیاد براشون انجام بدیم. حتی تجمع.
پیشنهاد من اینه که اینبار با خانواده هاشون و همسر و فرزندانشون تجمع کنن و نسبت به این حکم ظالمانه اعتراض کنن. منم دلم میخواد کمکی کنم.
با این روندی که شما در مورد معاونت محترم رئیس جمهور سرکار خانم ابتکار پیش گرفته اید بزودی دق می کنید و باید آگهی مرگتان را بجای این اخبار ببینیم؟؟؟/
رواست اگر شما هم بمیری از این بی عدالتی ها اگر دو زار شرف داشته باشید!
مدیر بی کفایت استعفا استعفا .
به خدا پناه میبرم از بستن دهان منتقدان !!!!!
گوينده اين سخن يادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلاخره سركار عاليه خانم يك اقدامي كرد !!!!!!!!!!!باز كاچي به زه هيچي !!!!!!اصل حركت مهمه!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
توی این مملکت دهان چه کسی باز است..................................................
وای بر ابتکار
این کسانیکه با کارمندان چنین کردند، مفسدند و باید محاکمه شوند تا آیندگان بدانند جزای ظلم چیست.
بدانید این مدیران اهل آتشند.
ابتکار استعفاء ابتکار استعفاء ابتکار استعفاء .
Iran, Islamic Republic of
واحد نظارتی کجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی؟؟؟؟
همه سر یک سفره اند!
Iran, Islamic Republic of
نقاب لبخند از چهره برخي دارد مي افتد
به این عمل می گویند دیکتاتوری .
نه اصلاح طلبان اصلا دیکتاتوری را بر نمی تابند این تهمتها به اصلاح طلبان نمی چسبه
همت عالی منتقد!
ای کاش زیباکلام راهم از دانشگاه تهران تبعید می کردند.
حمید
خانم ابتکار ! قبل از شما آدمهایی آمدند و گواه رفتنشان شمایید ! دیگرانی نیز گواه رفتن شما خواهند بود .
روزی که خشم ملت خروشان شود.....
حسن
این تز خیلی از مدیران دولتی است که محل خدمت کارکنان را در دورترین نقطه از شهرشون قرار بدن تا چند صباحی با کلی منت یکم نزدیکتر بشن و ....
اصلا بطور کل تحولات در سیستمهای دولتی خیلی سریعتر شده !!!
رضا
خوبه بدونیین در هر دستگاهی یه تبعیدگاه وجود داره که کارمندان معترض رو میفرستن اونجا
من که توی اداره مون شده ام مارکوپلو !!! طی 5 سال خدمت 3 بار ابلاغ جابجایی دارم !!!
راستی دیوان عدالت اداری به اینطور شکایتها رسیدگی میکنه ؟
متشکرم
داوود
اینجاست که باید شعار تدبیر دولت روحانی خودی نشان بدهد. وگرنه دیگر به این دولت هم امیدی نیست.