جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

میتینگ جنجالیِ نامزدجنجالی آمریکابهم خورد

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 459590
همایش انتخاباتی دونالد ترامپ کاندیدای جنجالی جمهوریخواهان در کارولینای شمالی با اعتراض مخالفانش به هرج و مرج کشیده شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از تلگراف خبر داد، میتینگ انتخاباتی دونالد ترامپ کاندیدای جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کارولینای شمالی به خاطر اعتراضات زیاد مخالفانش به هرج و مرج کشیده شد و بارها قطع شد.

تلگراف گزارش داد که به نظر می‌رسید این یک تلاش هماهنگ برای برهم زدن میتینگ انتخاباتی ترامپ بود که با مواضعش درباره مهاجران و مسلمانان اعتراضات و انتقادات زیادی را در آمریکا برانگیخته است.

سخنرانی ترامپ که در یک سالن ۷ هزار نفری درحال برگزاری بود بیش از ۱۰ بار با اعتراضات افراد مختلف که در نقاظ مختلف سالن بودند به هم خورد و قطع شد.

تعدادی از معترضان از حامیان کمپین «مساله زندگی سیاهان» بودند که به خاطر کشته شدن سیاه پوستان توسط پلیسهای آمریکا تشکیل شده است.

براساس این گزارش، مواضع دونالد ترامپ درباره مهاجران و لزوم نظارت بر مسلمانان طی ماههای اخیر جنجالهای سیاسی زیادی در آمریکا به راه انداخته است.

این اعتراضات درحالی انجام شد که هواداران ترامپ نیز معترضان را در این گردهمایی انتخاباتی هو میکردند.

با این وجود پلیس گفته است که کسی را بازداشت نکرده است اما مجبور شده ۲۵ نفر را از سالن احراج کند.

دونالد ترامپ با مواضع جنجالی که اتخاذ کرده است فعلا موفق شده است پیشتاز اردوگاه جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *