دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

اکران فیلم ناصر حجازی از تاریخ 23 آذر

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 459507
فیلم مستند من ناصر حجازی هستم به کارگردانی نیما طباطبایی از تاریخ 23 آذرماه اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، مستند من ناصر حجازی هستم که درباره زندگی حرفه ای مرحوم ناصر حجازی بازیکن تیم استقلال، دروازه بان و مربی فوتبال ایران است، در پنج فصل «من رویایی دارم»، «آخرین مرد مقاوم»، «سهراب کشی»، «استقلال تا استقلال» و «پرواز عقاب» آماده نمایش شد.
تولید این فیلم سینمایی از آبان سال 1392 بر اساس طرح و ایده ای از امیر رفیعی و با همراهی سعید رمضانی داماد که نماینده خانواده ناصر حجازی در پروژه است، آغاز شد. همچنین نیاز افشین کیا به عنوان سرمایه گذار تولید این مستند را به تهیه کنندگی امیر رفیعی و مصطفی علمی فرد به عهده گرفت.
شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان و مهران مدیری به ترتیب گفتار متن مستند سینمایی من ناصر حجازی هستم را انجام داده اند.
نیما طباطبایی کارگردان فیلم من ناصر حجازی هستم درباره انگیزه های ساخت این فیلم مستند گفت: سال ها قبل در دوره ای که کنار خسرو نقیبی مشغول ساخت مستند «ریو –تهران» بودم، همراه جرزینیو ستاره برزیلی دهه ٧٠ میلادی به منزل آقای حجازی رفتیم.
وی خاطرنشان کرد: ناصرخان آن روزها بیمار بود و به سختی خود را برای پذیرایی از مهمانش آماده کرد. در همان ملاقات ٢ ساعته، جذب منش و شخصیت ناصر حجازی شدم و زمانی که پیشنهاد ساخت مستند زندگی ناصر حجازی به من داده شد با کمال میل پذیرفتم و سرانجام جلسات متعددی با امیر رفیعی تهیه کننده فیلم گذاشتیم و بعد از یک ماه جلسه های متعدد به جمع نهایی برای کارگردانی این فیلم مستند رسیدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *