سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۵

واکنش همسر حجازی به استقلالی شدن قلعه‌نویی/ تماس با فتح‌الله‌زاده

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 227599
همان روز به حاجی هم گفتم که مبادا در ماجرای استعفایش از استقلال، خانواده ما را در نظر بگیرد بلکه استقلال از هر چیزی مهم تر است و همه ما از موفقیت استقلال و آسیب ندیدن آن خوشحال می شویم.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، بعد از حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال خیلی ها باردیگر به اختلافات گذشته این مربی با مرحوم ناصر حجازی اشاره کردند و منتظر بودند تا واکنش خانواده حجازی به این اتفاق را بشنوند.

بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این جابجایی(رفتن مظلومی و آمدن قلعه نویی) گفت:«بنده نظر خاصی ندارم و در این چند روز هر کسی که نظرم را پرسیده است همین را گفته ام چون ما استقلال را دوست داریم و هرکسی که در راس کادر فنی آن باشد برای ما فرقی ندارد و مهم موفقیت تیم است.»

وی افزود:« اگر ما از کنار استقلال منافعی داشتیم و دنبال این موضوعات بودیم شاید این رفت و آمدها برایمان مهم بود اما خودتان می دانید که خانواده حجازی دنبال منافع شخصی نیست و همانطور که ناصر به دنبال نفع شخصی نبود ما هم نیستیم.»

همسر مرحوم ناصر حجازی در ادامه گفت:«آقای فتح الله زاده در روزهایی که استعفا کرده بود با بنده تماس گرفت و به حاجی هم گفتم که مبادا در ماجرای استعفایش از استقلال، خانواده ما را در نظر بگیرد بلکه استقلال از هر چیزی مهم تر است و همه ما از موفقیت استقلال و آسیب ندیدن آن خوشحال می شویم.»

وی اضافه کرد:« هر کسی که مربی استقلال شود و در این تیم خدمت کند قدمش روی چشم ما و خود حاجی هم اخیرا گفته است که مبلغ  آخرین قرارداد ناصر با استقلال 130 میلیون بوده است تا ثابت شود او هم به دنبال منافع میلیاردی از کنار استقلال نبود و این تیم را دوست داشت و دلش برای طرفداران می تپید.»

همسر حجازی در انتها درباره پیشنهاد دستیاری قلعه نویی به آتیلا گفت:«آتیلا با کسی مشکلی ندارد اما می داند که این پیشنهاد صرفا بخاطر پدرش است و اخیرا هم گفته که اگر این پست را قبول کند جواب پدرش را نمی تواند بدهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خانم حجازی بهتره برای آقا ناصر نماز بخوانید و خیرات بدهید و روزه قضا بگیرید . اینطوری روح ایشون در آن دنیا شادتر میشه و اینها در برزخ برای آن مرحوم نافع تر است تا مصاحبه برای استقلال.
Iran, Islamic Republic of
جالبه ! طرف مشورت آقای فتح الله زاده خانم حجازی است . اونوقت میخواهید وضعیت استقلال از این بهتر باشه ؟
کاش همسر من هم به جای اینکه در بهترین دانشگاه ها این همه درس بخونه رفته بود فوتبالیست شده بود تا برای 1 سال از این مبالغ کم فوتبالی بگیره همش 120 میلیون
Iran, Islamic Republic of
ديگه داره خيلي شور مي شه خدا رحمتش كنه ناصر خانو ، بالاخره اختلاف در همه جا وجود داشته و دارد چه ربطي به دخالت خانواده ها داره
مگر تیم استقلال مال خانواده حجازی است حجازی عزیز ولی همسر یا فرزندان او چکاره هستند بهتر است توی خانه خودشان باشند .
Iran, Islamic Republic of
مرحوم ناصرحجازی که اسطوره استقلال بود هیچوقت منافع استقلال رو به منافع خودش ترجیح نداد وبهتره که خانواده محترم اون مرحوم هم با مصاحبه های جنجالی خودشون آرامش استقلال رو بهم نریزند .
Iran, Islamic Republic of
استقلال متعلق به همه طرفدارهاشه نه خانواده مرحوم ناصرخان حجازی خود ناصر خان اسطوره استقلال بود نه خانوادش بهتره آتیلا دیگه حرف نزنه وبرای رسیدن به اهدافش از نام پدرش استفاده نکنه
میگن خاک سرده راست میگن، نظر دهنده های محترم یه نگاه به کامنتهای پارسالتون بندازید که چه جوری به چند زبون به خانم حجازی تسلیت میگفتید ولی حالا...
Iran, Islamic Republic of
بهتره به جای پرداختن به این مسائل پوچ به فکر قهرمانی در ایران و اسیا باشیم .
Iran, Islamic Republic of
"استقلال از همه چیز مهمتر است" چی فهمیدین از هدف زندگی با این طرز فکرتون!
از کجا اماده ام، آمدنم بهر چه بود؟
واقعا جالبه همه جای دنیا انتخاب مربی روندی کاملا منطقی داره و هیچ جای دنیا انتخاب سر مربی رابابازیکنان قدیمی چک نمیکنن چه برسد به خانواده وهمسر یک بازیکن!!!
اینطوریه که به هیچ جا نمیرسیم
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید تو رو بخدا !!
واقعا باعث تاسف است. چقدر داریم به بیراهه می رویم.
کسانی که جان خود را فدای امنیت و اعتلای این کشور اسلامی عزیز کرده اند چقدر یاد مشوند، که (ناصر خان!!) هر روز و به هر بهانه در جراید، سایتها و رسانه ی ملی به نیکی تکریم می گردند؟ غیر از این است که دروازبانی بوده اند و بابت کاری که می کردند پول می گرفتند و شهرت کسب می کردند؟ همین کارها را می کنید که بعضی از آقایان هم که از بابت عضویت در تیم ملی جذب تیمهای خارجی شده و میلیاردها پول به جیب زده اند ، می گوید من هم مثل حسین فهمیده به این مملکت خدمت کرده ام!!
این وظیفه ی جراید، سایتها ، خبرگذاریهای معتبر و رسانه ی ملی است که از اسطوره سازیهای بی مورد بپرهیزند.
اسطوره های ما شهدا، جانبازان، دانشمندان متعهد، علما و مراجع هستند.
Iran, Islamic Republic of
آنها قهرمانان جبهه جنگ بودند و اینها سربازان و قهرمانان عرصه ورزش که ما مدیون هر دو گروه هستیم.ثانیا مگر همسر حجازی و خانواده اش بیکارند که بنشینند مصاحبه کنند یا نظر بدهند.وقتی خبرنگاری زنگ می زند و سوال می پرسند طبیعی است که انها هم جواب بدهند.در مورد آن عزیز محترم که گفته همسر حجازی نماز بخوانند و خیرات بدهند عرض کنم حجازی آنقدر پاک و سالم زندگی کرد که شرمنده هیچکس نیست.نه با ناموس کسی بازی کرد نه حق کسی را خورد .او بنده نیک خدا بود.حدیث است که می گوید اگر 40 نفر بر فردی رحمت بفرستد خدا از همه گناهان او می گذرد.مرحوم حجازی کسی بود که بیش از 400 میلیون برای طلب رحمت و مغفرت کردند.لطفا حرمت نگهدارید.
Germany
"آنها قهرمانان جبهه جنگ بودند و اینها سربازان و قهرمانان عرصه ورزش که ما مدیون هر دو گروه هستیم.ثانیا مگر همسر حجازی و خانواده اش بیکارند که بنشینند مصاحبه کنند یا نظر بدهند ..."


دوست عزیز به مسائل فوتبالی کاری ندارم اما اینطور که شما با خوندن دو تا حدیث جو گرفتت که فلان نفر بیانتو تشییع جنازه، طرف بهشتی میشه نیست. اگر برای تعداد تشییع کنندگان حدیث اومده برای اونهایی هم که اهل نماز نبودن حدیث اومده که شفاعت ما به کسی که نمازو سبک بشماره نمی رسه چه برسه به تارک الصلوة
پس بهتره از خودمون فتوا صادر نکنیم
Iran, Islamic Republic of
حجازی آدم بی دینی نبود.اتفاقاً اهل خیرات هم بود و به خدا ایمان کامل داشت.