يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واکنش ایران به تخریب یک بیمارستان در یمن

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 459274
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله جنگنده های عربستان سعودی به بیمارستانی در تعز را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد دیگری از شهروندان بی گناه یمنی شد، محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حسین جابر انصاری رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه افزود: حملات نیروهای نظامی خارجی به مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی در یمن، تاکنون هزاران نفر از مردم این کشور را به خاک و خون کشانده و دستاوردی برای نیروهای مهاجم به جز ویرانی و کشتار مردم نداشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از سازمان ملل متحد و کشورهای تاثیرگذار در بحران یمن خواست تا به تلاش های خود برای توقف تهاجم خارجی به این کشور شدت بخشیده و در جهت اتخاذ تدابیر و اقدامات فوری لازم برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان اقدام کنند.

حمله جنگنده های ائتلاف متجاوزان به یمن به سرکردگی عربستان به درمانگاه سیار سازمان پزشکان بدون مرز در شهر تعز، سه کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *