جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳

باز هم عکس‌هاي کفاشيان دردسرساز شد!

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 459119
در حالي که حدود دو هفته پيش بود که تصويري از کفاشيان در دوبي و در خلال مسابقات بين قاره اي ساحلي جنجالي شده بود و دردسرهايي براي کفاشيان به وجود آورد، تصويري که چند روز پيش از هند از او منتشر شد هم جنجال تازه اي براي علي کفاشيان به وجود آورده است.
 به گزارش جهان،بخش ورزشی سایت شفقنا، در اين باره نوشته است که براي دومين بار در يک ماه اخير، انتشار عکس علي کفاشيان در فضاي مجازي، جنجال به پا کرد. همين چند هفته پيش بود که انتشار عکس کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در مسابقات فوتسال ساحلي در امارات، سروصداي زيادي به پا کرد.

در آن عکس ها کفاشيان کنار هوشنگ مقدس، تاجر ايراني مقيم دبي، در حال تماشاي حرکات موزون بين تايم هاي بازي بوده است.
 
اما اين بار ماجرا مربوط مي شود به دو عکسي که رئيس خوش خنده فدراسيون فوتبال ايران با لباس هندي صبح مراسم انتخاب بهترين هاي سال فوتبال آسيا در دهلي گرفته بود. در آن دو عکس که بسيار هم ديده شد، پسر جواني کنار کفاشيان ايستاده که هويتش نامعلوم بود. برخي فکر مي کردند او هندي است و عده اي هم مي‌گفتند از دوستان خود کفاشيان است، اما ظاهرا هيچ يک از اين گمانه زني ها درست نبوده است.
 
اما طبق اطلاعاتي که منتشر شده اين پسر جوان اميرشجاعي نام دارد. گفته مي شود او خواهرزاده يکي از بازيگران معروف سينماي ايران است که در حال حاضر در مالزي زندگي مي کند. بعد از انتشار عکسش با کفاشيان، عکسهاي ديگري از او در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده که مطمئنا اگر علي کفاشيان آن عکسها را مي ديد، کنار وي عکس نمي انداخت.
 
گفته مي شود که شجاعي در پروژه فيلم مستند زندگي علي پروين هم يکي از عوامل اصلي فيلم بوده است. برخي سايتها وي را مدير برنامه سازي يکي از شبکه هاي ماهواره اي معرفي کرده اند.
 
شايد علي کفاشيان شناخت چنداني از اين شخص نداشته که با وي عکس يادگاري گرفته است و البته معمولا اهالي فوتبال در سفرهاي خارجي هر جا ايراني ها را ببينند و با تقاضاي گرفتن عکسهاي يادگاري آنها روبرو شوند، تقاضاها را رد نمي کنند.
 
علي کفاشيان صبح روز برگزاري مراسم بهترين هاي فوتبال آسيا در هندوستان، در ضيافت ناهار رئيس فدراسيون فوتبال هند شرکت کرد و ظاهرا شرط حضور افراد در اين ضيافت اين بوده که به هيبت هندوها در بيايند و علي کفاشيان هم سربند هندي ها را بسته و عکسي که گرفته که به سرعت در تلگرام و ساير شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *