جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بنا بر ادعای سایت هندبال‌پلنت؛

گذرنامه مجارستانی لژیونر هندبال ایران

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 387727
لژیونر هندبال ایران و بازیکن تیم MKB MVM وزپرم گذرنامه مجارستانی گرفت.
به گزارش جهان نيوز  به نقل از فارس از سایت هندبال‌پلنت، ایمان جمالی، مدافع چپ ایران به تیم وزپرم اعلام کرد که پاسپورت مجارستان را دریافت کرده است. جمالی در سال ۲۰۱۱ به مرکز هندبال مجارستان رفت. او کم و بیش در طول دو سال اخیر بازی کرد، اما اخیرا به دلیل مصدومیت در میادین غایب است.

در گذشته برخی شایعه‌هایی در خصوص حضور او برای تیم ملی مجارستان به گوش می‌رسید. وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و رقابت‌های قهرمانی آسیا که ایران جواز حضور در مسابقات جهانی قطر را کسب کرد، حاضر نشد.

ایمان جمالی نخستین ملی‌پوش هندبال ایران است که به لیگ‌های اروپایی رسید. ملی‌پوش جوان تیم ملی هندبال ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در یونان با پیشنهاد باشگاه MKB MVM وزپرم مجارستان روبرو شد اسفندماه سال ۹۰ برای انجام تست پزشکی و فنی به مجارستان سفر کرد.

جمالی که در تست‌های این باشگاه مجارستانی موفق بود با این باشگاه قرارداد ۴ ساله‌ای به امضا رساند تا هندبال خود را در این کشور ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *