جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
حاشیه‌های همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در کرمان؛

قرائت پیام یکی از سران فتنه به صورت رسمی توسط دعایی

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 457099
صبح دیروز همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان ، پردیس خواجه نصیر ادین طوسی با حضور نمایندگان و مسئولین استانی برگزار شد.
به گزارش جهان، شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرمان کرمان نوشت:
در این همایش که به صورت برنامه ریزی شده به تبلیغ از گروهی خاص هدایت شد، پیام هاشمی رفسنجانی که قرار بود توسط حسین مرعشی محکوم فتنه و رئیس شورای استانی اصلاحات خوانده شود ؛ توسط محمود دعایی قرائت شد.
 
شنیده ها حاکی است ؛ حجت الاسلام محمود دعایی در این همایش در سخنانی به تعریف و تمجید از سران فتنه و خصوصا رئیس دولت اصلاحات پرداخته و اشک ریخته  است.
 
در این مراسم توسط محمود دعایی برای اولین بار  پیام یکی از سران فتنه به صورت رسمی خوانده شد.
 
پس از بیان این سخنان و شکسته شدن خطوط قرمز نظام که بنا به گفته ی مقام معظم رهبری قتنه خط قرمز است ؛ متاسفانه هیچ کدام از نمایندگان و مسئولین استانی این مراسم را ترک نکردند.
 
نکته ی جالب دیگر در این مراسم عدم اعتراض نمایندگان مجلس و مسئولان استانی کرمان در رابطه با تمجید از فتنه گران بود و که حتی هنگام قرائت پیام یکی از سران فتنه  تمامی این مسولان این سخنان را شنیدند و دم نزدند.
 
اصلاح طلبان حاضر در این جلسه زمانی که نام سران فتنه برده می شد دقایقی را با سوت و کف زدن به شادمانی می پرداختند ، که متاسفانه این سوت و کف ها در حالی زده شد که هزار عاشق اباعبدالله حسین(ع) در آستانه ی اربعین حسینی در حال پیاده روی به سمت حرم مطهر این امام همام هستند.
 
البته محمود دعایی رئیس روزنامه ی اطلاعات در سخنرانی های قبلی خود در استان کرمان نیز بارها وبارها از سران فتنه یاد کرده بود و به تجمید از آنان پرداخته بوده است.
 
نکته ی جالب اینجاست خیری که این مراسم برای تجلیل از وی برگزار شده بود؛ خود به برگزاری این مراسم و هزینه های فراوان آن اعتراض کرده و در این همایش حضور نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بي بصيرتي آفتي است كه دامن خيلي ها را گرفته !!!!!!!!!!!!!!الله اكبر از صبر ،متانت ،بزرگواري حضرت آقا كه چگونه اينها را تحمل مي كند !والله ما انسان هاي معمولي يك دقيقه تحمل ادامه كار چنين آدم ها را نداريم!!!!!!!عظمت حضرت آقا فوق العاده و حقارت ياران فتنه نيز بسيار مبرهن و هويداست!!!!!!!!!!!!!
آورده اند كه كلاغي در خرمني دانه خورد و در خرمني ديگر غار غار مي كرد !!!صاحب خرمن اول گفت : در خرمن ما دانه مي خوري ودر خرمن ديگران مي خواني!!!!!!!!!!!!!گم شو كه بسيار بي وفايي!!!!!
United States
آن کلاغ زیرک از آن خرمنی دانه خورد که در آن قار قار میکرد و آن صاحب مزرعه نادان این را نفهمید