دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۵

بازداشت ۳ستاره لیگ برتر در پارتی شبانه

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 456132
این سه بازیکن چون حالت غیر عادی نداشتند با تعهد کتبی از بازداشت درآمدند و باشگاه خیلی تلاش کرد جلوی لو رفتن این خبر را بگیرد اما این خبر بالاخره با تأخیر لو رفت.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: چندی پیش ۳ بازیکن هم‌تیمی در یک پارتی شبانه بازداشت شدند. گویا آنها به هوای جشن تولد به یک مهمانی رفتند اما به جای مهمانی و تولد معمولی، خود را وسط یک پارتی پرهیاهو دیدند.
 
 این پارتی به دلیل تولید سر و صدای زیاد با برخورد مأموران نیروی انتظامی همراه شد و این سه ستاره فوتبال هم برای دقایقی بازداشت بودند البته باشگاه بلافاصله پیگیر کار بازیکن باتجربه تیم که تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود، شد و آنها بعد از اینکه برای سند گذاشتن و کمک به بازیکن باتجربه مراجعه کردند، متوجه شدند دو بازیکن جوان تیم هم همراه او هستند.
 
 این سه بازیکن چون حالت غیر عادی نداشتند با تعهد کتبی از بازداشت درآمدند و باشگاه خیلی تلاش کرد جلوی لو رفتن این خبر را بگیرد اما این خبر بالاخره با تأخیر لو رفت و دیروز خبر بازداشت ۳ همبازی لو رفت که البته به منظور جلوگیری از بازی با آبروی افراد، نام این بازیکنان تیم لیگ برتری پایتخت منتشر نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وای که گوشامون چقد دراز شده به هوای تولد رفتم ولی ...... .
ستاره نگید بهتر است بگوئید اش....گداگشنه هائی که ازفوتبال مسخره به چه ثروتی رسیده اند وحال خودرا گم کرده اند .باید این افرادرا ازفوتبال وورزش حذف کرد.
سيد
Iran, Islamic Republic of
اگر با اينان برخورد نشه شاهد شركت ديگران هم در اين پارتي هاي خواهيم بود جناب قوه قضائيه
Iran, Islamic Republic of
کیا بودن حالا
ئ
خاک تو س..