يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اژه ای: پارتی‌های شبانه هدایت‌شده اند

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 495128
سخنگوی قوه قضائیه گفت: شواهد و قرائنی در دست داریم که نشان می‌دهد پارتی‌هایی که در چند استان کشور برگزار شده، با هدایت یک جریان خاص ترتیب داده شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در خصوص پارتی‌های شبانه برگزارشده در تهران و چند استان دیگر گفت: بررسی‌های ابتدایی ما حکایت از آن دارد که این پارتی‌ها دارد با یک هدایت پشت‌پرده انجام می‌شود.

وی گفت: البته با سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی باید بررسی‌های دقیق‌تر خود را انجام دهند تا مشخص شود که ماجرا دقیقاً به شکلی است اما آنچه امروز ما به آن رسیده‌ایم این است که آن هدایت دارد انجام می‌شود.

وی گفت: برای مثال؛ در پارتی که در تهران بوده، برخی افراد برای جلسات بعدی یا برای دیدار با یک فرد خاص، قرار و مداری گذشتند که همان قرار و مدار در استان خراسان و میان دو نفر دیگر گذاشته است.

وی گفت: البته ما نمی‌گوییم که افرادی که در این پارتی‌ها شرکت کرده‌اند از پشت پرده برگزاری آن باخبر هستند، اما حداقل هدایتگر این پارتی‌ها یک عده یا یک جریان هستند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا دانستن این موضوع که پارتی از جایی هدایت می‌شود یا خیر آیا تأثیری در جرم افراد دارد یا خیر، گفت: این موضوع باید بررسی شود، اما علی‌ایحال آن چیزی که الان دارد بررسی می‌شود، حضور این افراد در پارتی بوده و تخلفاتی که این افراد انجام داده‌اند.

وی افزود: یکی از افرادی که در پارتی سعادت آباد تهران بود در پارتی مشهد و مازندران بوده و این نشان میدهد کسی آنها را هدایت می کرده اما افراد مدعو از قشر مشخصی نبوده اند و شواهد حاکی از این است مسائل خلاف قانون از جمله مشروبات در اینها استفاده می شده که خلاف شرع و قانون است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *