يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

نتایج هفته ششم لیگ برتر والیبال

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 455667
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی سخت پیکان برابر سایپا آغاز شد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز با جدال تیم‌های پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران آغاز شد و در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری با وجود اینکه 2 ست ابتدایی را به حریف واگذار کرده بودند در پایان موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 سایپا را شکست دهند تا پیروز جدال خودروسازان لقب بگیرند.
 
در دیگر بازی حساس این هفته در ورامین تیم‌های متین ورامین و بانک سرمایه برابر هم قرار گرفتند و در این مسابقات شاگردان محمد ترکاشوند به راحتی از سد میهمان خود گذشتند تا دومین پیروزی باارزش خود را برابر مدعیان کسب کنند، این تیم هفته گذشته موفق شد در ارومیه از سد شهرداری ارومیه عبور کند.
 
ثامن‌الحجج خراسان در این هفته از رقابت‌ها میزبان گوهر کویر زاهدان بود که شاگردان قوچان‌نژاد در این مسابقه توانستند با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کنند تا به این ترتیب دومین پیروزی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جشن بگیرند.
 
سایر دیدارهای هفته ششم هم اکنون در جریان است.
 
نتایج بازی‌های هفته ششم به شرح زیر است:
 
پیکان 3 - سایپا 2
 
ثامن‌الحجج خراسان 3- گوهرکویر زاهدان صفر
 
متین صالحین ورامین 3 - بانک سرمایه صفر
 
کاله مازندران 3 - شهرداری تبریز 1
 
آرمان ورزشی اردکان 3 - بازرگانی جواهری گنبد 0
 
آلومینیوم المهدی هرمزگان 1 - شهرداری ارومیه 3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *