يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
پیکان بالاخره باخت

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 395688
هفته ششم لیگ برتر والیبال، عصر امروز با برگزرای ۶ دیدار پیگری شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم پیکان تهران در آخرین مسابقه دور رفت خود در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز بود و شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه سه بر دو مغلوب نماینده تبریز شدند.

خودروسازان در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب شهرداری تبریز شدند تا نخستین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کنند.

تیم والیبال پیکان به رغم این شکست با کسب یک امتیاز این مسابقه ۱۵ امتیازی شد و صدرنشینی اش در دور مقدماتی یک هفته مانده به پایان این رقابت ها مسجل شد. شهرداری تبریز نیز با کسب این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

در اواخر این مسابقه بازیکنان پیکان اعتراض زیادی به داور مسابقه داشتند.

غفار درخشنده، اصغر حاج کاظمی و داود نافعی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت در این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم والیبال پیکان هفته آینده استراحت خواهد داشت و شهرداری تبریز از همنام زاهدانی خود پذیرایی خواهد کرد.



تیم متین ورامین امروز چهارشنبه در نخستین بازی گروه دوم لیگ بر تر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان نوین کشاورز بود.

متین که با ۹ امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار دارد، دو شکست را در لیگ برتر امسال تجربه کرده بود و در این دیدار در سه ست متوالی به پیروزی رسید تا انگیزه بازیکنان این تیم افزایش یابد.

شاگردان مسعود آرمات در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب متین شدند تا دومین شکست خود را تجربه کرده باشند.

امیدوار حاتمی نظارت بر دیدار دو تیم متین و نوین کشاورز را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و محسن ترابی به عنوان داوران اول ودوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم والیبال متین ورامین در هفته هفتم لیگ برتر والیبال استراحت خواهد داشت و نوین کشاورز نیز در تهران نماینده فارس در این رقابت ها پذیرایی خواهد کرد.

نتایج کامل هفته ششم به شرح زیر است:

پیکان تهران ۲ - شهرداری تبریز ۳

تعاون گنبد ۳ - ارتعاشات‌صنعتی یک

شهرداری‌زاهدان صفر- جواهری گنبد ۳

متین ورامین ۳- نوین کشاورز صفر

مهر پارس یک - سایپا البرز ۳

آلومینیوم‌المهدی ۳ - وزارت دفاع ۲
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *