دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پلی‌آف لیگ برتر والیبال

پیکان راهی مرحله نیمه نهایی شد

يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 475491
در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان با پیروزی برابر متین راهی مرحله نیمه نهایی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 با دیدار تیم‌های پیکان و متین صالحین ورامین در خانه والیبال تهران آغاز شد که در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در این مسابقه تیم پیکان ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21، و 25 بر 22 متین ورامین را شکست داد و تنها ست سوم را با امتیاز 25 بر 17 به میهمان خود واگذار کرد.

با توجه به اینکه در دو بازی گذشته هر کدام از دو تیم یک پیروزی به دست آورده بودند با این نتیجه تیم پیکان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده و حریف شهرداری ارومیه شد.

در ست چهارم این مسابقه تماشاگران هر دو تیم به شدت علیه تیم‌های حریف فحاشی کردند که این موضوع با وساطت نیروهای انتظامی خاتمه پیدا کرد.

دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد. شهرداری ارومیه پیش از این با غلبه بر سایپا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود.

در دیگر بازی این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که برنده این مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی و حریف بانک سرمایه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *