جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۲۵
صادق خرازی:

می خواهند بابت کمک لاریجانی در برجام، دهنش را شیرین کنند!

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 454448
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه با لاریجانی اختلافات فکری و سیاسی داریم گفت: حزب ندای ایرانیان مخالف ریاست لاریجانی بر مجلس است. آنهایی که این حرف را می‌زنند می‌خواهند در قبال کمکی که وی در تصویب برجام به دولت کرده، دهانش را شیرین کنند.
می خواهند بابت کمک لاریجانی در برجام، دهنش را شیرین کنند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، صادق خرازی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با تاکید بر همسویی و همگرایی حزب ندای ایرانیان با اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: تمام تلاش این حزب بر همگرایی است و این حزب بنایی برای واگرایی و فردگرایی ندارد.

وی مشروعیت رای مردم در انتخابات پیش روی مجلس و خلاصی یافتن از تندروها و رادیکالیسم را همگرایی اصلاح‌طلبان دانست و اضافه کرد: حزب ندای ایرانیان حرف‌های خود را در شورای هماهنگی زده و سعی می‌کند به صورت نسبی هماهنگی‌های را انجام دهد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سئوالی در مورد گزینه بودن لاریجانی برای ریاست آینده مجلس گفت: این نظر حزب ندای ایرانیان نیست، چرا که خط فکری لاریجانی با ما متفاوت است و آنهایی که این حرف را می‌زنند می‌خواهند در قبال کمکی که وی در تصویب برجام به دولت کرده، دهانش را شیرین کنند.

خرازی با تاکید بر اختلافات فکری و سیاسی با لاریجانی ادامه داد: در عین احترام فوق‌العاده برای لاریجانی به عنوان یک سیاستمدار جدی و فعال نظام سیاسی ایران، بعید می‌دانم حزبی که من در آن فعالیت می‌کنم با فکر گزینه ریاست لاریجانی موافق باشند هر چند باید در این مورد تصمیم‌گیری شود و آنچه می‌گویم نظر شخصی است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد پیش‌بینی نتیجه انتخابات مجلس گفت: اگر شورای نگهبان با محبت برخورد کند، اصلاح‌طلبان پیروز قطعی انتخابات خواهند بود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سئوال دیگری برای امیدواری برای نحوه برخورد شورای نگهبان گفت: در عالم سیاست هیچ امر غیر ممکنی وجود ندارد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تناقض‌های موجود در بین مواضع و عملکرد حقوق بشری را ذات قدرت اعلام کرد و افزود: نمونه این تناقض در عملکرد داخلی و خارجی دولت امریکا و دیگر دولت‌ها مشاهده می‌شود.

خرازی تاکید کرد: نقطه آرمانی در حوزه حقوق بشر زمان حضور امام عصر است که با ظهورش جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

وی با تشریح عدالت و حقوق بشر اضافه کرد: شاید برخی مواقع عدالت در زندانی بودن کسی باشد که حق جامعه را ضایع کرده و ظلمی را روا داشته است از این رو بین این مفاهیم هم باید دقت نظر اعمال شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اهمیت عنصر امنیت در تعریف حقوق شهروندی ادامه داد: بی شک افرادی که امنیت جامعه را از بین می‌برند، نمی‌توانند آزاد باشند که در این میان رعایت حقوق بشر و عدالت باید لحاظ شود.

خرازی از تشکیل نهاد حقوق بشر اسلامی برای تبیین گفتمان حقوق بشر و حقوق شهروندی از مدت‌ها پیش خبر داد و تصریح کرد: این گفتمان در صدد تبیین مواضع دینی در قبال مفاهیمی مانند حقوق شهروندی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
عبدالله
مردم قم یک صدا:
خدا حافظ لاریجانی!

چون
بعید است با اعتراضات شدید مردم در لیست جامعه برود
اصلاح طالبان هم به او رای نمیدهند
و باید برود تهران...
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما اگر کاری کنیم که دوباره این ها به کانون تصمیم سازی کشور وارد بشن . اون روز روز عزای اسلام و انقلاب و نظام است .
Iran, Islamic Republic of
سال 92 بندو آب دادين ديگه كاري ازتون بر نمياد
مصطفی
شما تندروها همچون آمریکا و اسرائیل با یا بی احمدی نژادتون هیچ غلطی نمی توانید بکنید
شما تندروها که حاضرید به دست و پای کدخدا بیفتید که ابدا غلطی نمی توانید بکنید جز بدنامی خودتان
ادب مرد به زدولت اوست. تحمل حرف مخالف را نداری اصلا نظر نده اینجا کسانی که تحمل بالایی دارند نظر می دهند.
فعلا که اسرائیل و آمریکا شما افسادطلب ها و خاتمی را سرمایه خود می داند....و هیچ غلطی هم نمی توانید بکنید./
Iran, Islamic Republic of
ولی تو و همفکران تو غلطای زیادی کردن و دارن می کنن
سرور
شما کندروها و واداده ها مثل کدخدایتان همه نوع غلط کرده اید،دیگر بس است.
United States
کندرو نه!!
منفعلن اینا و مشتی پخمه
فعلا آنکسی که غلطی یمی تواند بکند فتنه گران و سران فتنه و امثال شما فتنه جویان هستید.
مصطفی 9 دی را بیاد بیاور البته اگر فراموشی نگرفته باشید که ملت چون پوزه اربابانتان را بر زمین زدند.
United States
ادبتو با اعتدالتون عشق است!!!!!!!!
طوطی جون
Iran, Islamic Republic of
"اگر شورای نگهبان با محبت برخورد کند"
عجب
فکر کنم شورای نگهبان باید به وظیفه اش عمل کند.
محبت كند يعني اينكه طرفداري هاشو كنار بگذارد
محمد
محبت هم کنه چیزی نصیبشون نمیشه - استقبال روحانی در مازندران مشتی است از خروار
زرديني
آقاي اردشير ببين کجاي کار لنگه که مورد تعريف اصلاح طلبان واقع شدي؟؟؟؟؟؟ خدا عاقبت بخيرت کنه
Spain
آقاي خرازي، شما كه سابقه كار در وزارت خارجه را داشته ايد بفرمائيد چقدر مقبوليت در كارنامه شما از سوي كارشناسان و ديپلمات هاي وزارت خارجه وجود دارد؟ تا جايي كه همه ي كارمندان وزارت خارجه از ايشان سراغ دارند و عملكرد ايشان گواه اين است كه به واسطه وزارت عموي گراميشان، هر كاري كه دلشان خواست عليرغم نداشتن كوچكترين تجربه و سواد آكادميك، خلاف قانون و خلاف اساسنامه وزارت خارجه انجام داده اند. دوران صادق خرازي در وزارت خارجه زبانزد كارشناسان اين وزارت هست همانند دوران مشائي در رياست جمهوري احمدي نژاد كه هيچگاه از يادها فراموش نخواهد شد.
جالبه مواضع خرازی قبل برجام تلطیف شده بود و بعضا برخلاف اصلاح طلبان موضع میگرفت اما بعد از برجام حرف های همیشگی، جناب لاریجانی عبرت بگیر
جناب خرازی صداقت گفتار داشته باشید لطفا
به هر حال شما یک اصلاح طلب هستید
و به شدت متمایل به غرب
پس عوام فرییبی ممنوع
Netherlands
برجام فاز اول سناریوی نفوذ بود و باید با همه کسانی که نگذاشتند مطابق نظر کمیسیون ویژه مسائل پیش رود برخورد شود
علیرضا
شنیدی که یه مثلی ما داریم که اگه به اصلاح طلبا رای بدن میگن اگه دوباره کنم یاد نه توبیا و....بنه
یعنی رشوه. این فتنه از جانب فتنه گران است اگر نه دلیلی ندارد برای چیزی که برای کشور است بعنوان رشوه پرداخت شود بعد اسمش را بگذارند دهان شیرین کن. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
البته این وعده ای که به ایشان داده اند که دهانش را شیرین میکنند هیچ وقت عملی نخواهد شد ولی مردم قم دهانش را به وقت خودش شیرین خواهند کرد .