يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

مصر به سود رژیم صهیونیستی رای داد

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 452981
مصر در یکی از رأی‌گیری‌های مربوط به هیأت‌های مربوط به سازمان ملل به سود اسرائیل رأی داده که با انتقادهایی مواجه شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برای اولین بار از زمان تأسیس رژیم اسرائیل در سال 1948 مصر در رأی گیری مربوط به یکی از هیأت‌های وابسته به سازمان ملل به سود رژیم صهیونیستی رأی داده است.
 
پایگاه خبری «عربی 21»، گزارش داد که اسرائیل عضویت کامل هیأت «استفاده‌های صلح‌آمیز از فناوری فضایی» وابسته به سازمان ملل را از آن خود کرده در حالی که 117 کشور از جمله مصر به این عضویت رأی مثبت داده‌اند.
 
این در حالی است که 21 کشور دیگر از جمله قطر، الجزائر، کویت، موریتانی، سوریه، تونس، مغرب، عربستان و یمن از رأی دادن خودداری کرده و نمایندگان اردن، لیبی و لبنان نیز در جلسه رأی گیری حضور نداشتند.
 
در پی انتقادهایی که نسبت به این اقدام به مصر وارد شده، «احمد ابو زید» سخنگوی وزارت خارجه این کشور از اظهار نظر درباره این اقدام عجیب مصر خودداری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
آراء کشور های عربی درمقابل اسرائیل یا مثبت است یا ممتنه یا در جلسه شرکت نمی کنند!!! واقعا که...