جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اسرائیل 4 نظامی مصری را کشت+عکس

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 245856
به ادعای رسانه‌هاي اسراييلي، نيروهاي رژيم اسراييل در پي درگيري با افراد مسلح در مرز مصر حداقل سه تن را کشتند. يک سرباز اسراييلي نيز روز جمعه (۳۱ شهريور) در نزديکي «کوه حريف» در درگيري‌ها کشته و يک تن ديگر زخمي شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع نظامي رژيم اسراييل مدعی هستند، اين درگيري در پي آن رخ داد که افراد مسلح ناشناس که از مرز مصر عبور کرده بودند به سوي يک گشتي نظامي اسراييلي در نقطه‌اي براي تکميل يک حصار امنيتي جديد در زير زمين کار مي‌کردند تيراندازي کردند.
 
 
 
آويتال ليبويچ، سخنگوي نيروي نظامي در جمع خبرنگاران با بيان اين که هر سه تن اين افراد کشته شدند گفت: «آن‌ها به سوي نيروهاي نظامي در اين منطقه آتش گشودند. يک نيروي ديگر که در نزديکي بود به آن منطقه رفت و آن سه را هدف گرفت.»
 
وي با اين وجود از اظهار نظر درباره تلفات اسراييلي خودداري کرد. گروه‌هاي مسلح از زمان سرنگوني ديکتاتوري حسني مبارک چندين بار به نيروهاي اسراييلي از شبه جزيره سينا حمله کرده‌اند.
 
به گزارش پرس تی وی، در آگوست ۲۰۱۱ حداقل هشت اسراييلي در پي نفوذ گروهي از افراد مسلح از سينا و انجام چند کمين کشته شدند. همچنين در ۱۸ ژوئن حداقل سه فرد مسلح از مرز سينا عبور کردند و به دو خودرو حامل کارگران ساختماني اسراييلي حمله کرده و يک تن از آنان را کشتند و در اثر درگيري با نيروهاي اسراييلي دو تن از مهاجمان نیز کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *