شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

حاشیه‌های قبل از دربی/ درگیری آبی و قرمزها پس از کری‌خوانی

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 452724
مسئولان ورزشگاه آزادی برای حفظ کیفیت زمین این ورزشگاه تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس که وارد ورزشگاه شده‌اند به خاطر کری‌خوانی با یکدیگر درگیر شدند!
حاشیه‌های قبل از دربی/ درگیری آبی و قرمزها پس از کری‌خوانی
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ پانزدهم ساعت 15 امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:
 
* قرار بود درب‌های استادیوم ساعت ۱۰ باز شود که به دلیل حضور علاقه‌مندان شهرستانی پشت درهای ورزشگاه، مسئولان یک ساعت زودتر درها را باز کرده تا تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.
 
* تا ساعت ۱۰ صبح نزدیک به سه هزار نفر بر روی سکوها نشسته بودند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.
 
* جلوی درب ورزشگاه، ترافیک روانی حاکم بود و ماموران راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با مردم انجام می‌دادند.
 
* با اینکه بر روی چمن ورزشگاه کاور پوشیده بودند، مسئولان زمین مرتب به زمین سرکشی می‌کردند تا زمین برای دیدار دچار مشکل شود. به علت بارش باران در تهران تدابیر ویژه ای برای حفظ کیفیت زمین در نظر گرفته شده است.
 
* تعدادی از هوادارانی که از شهرستان برای تماشای این دیدار به تهران آمده بودند، از عملکرد مسئولان اسکان آنها ناراضی و معتقد بودند آنچه که در خور هواداران است انجام نگرفته بود.
 
* کری خوانی تعدادی از هواداران دو تیم باعث شد تا درگیری بین آنها پیش بیاید که با دخالت ماموران انتظامی این مسئله پایان یافت.
 
* با اینکه باران شدیدی در ورزشگاه در حال بارش بود، اما هواداران در طبقه دوم حضور داشتند.
 
* هواداران دو تیم در یک اقدام هماهنگ برای شادی روح ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و هادی نوروزی فاتحه قرائت کردند.

* از اوایل حضور هواداران در ورزشگاه پرسپولیسی‌ها با شعار «شش‌تایی‌ها» کری خوانی را برای استقلالی‌ها شروع کردند.

* در محوطه استادیوم آزادی دو گروه طرفدار استقلال و پرسپولیس فارغ از جدال سرخ‌آبی‌ها با توپ پلاستیکی فوتبال بازی می‌کرده و برای یکدیگر کری می‌خواندند.

* فرهاد مجیدی و ایمون زاید دو بازیکن پیشین سرخابی‌ها مورد تشویق تماشاگران دو تیم قرار گرفتند.

* بلیت طبقه دوم به مبلغ ۱۰ هزار تومان و پشت دروازه طبقه اول ۱۳ هزار تومان در گیشه‌ها فروخته می‌شود.

* مقابل درب ورزشگاه با توجه به نزدیک شدن ساعت بازی شلوغ تر می‌شود و رفته رفته بر ترافیک خیابان‌های اطراف استادیوم افزوده می‌شود.

* حضور چند دوربین تلویزیونی در مسیر‌های منتهی به وروردی استادیوم باعث شد تا هواداران دو تیم مقابل دوربین‌ها تجمع کنند و به تشویق تیم های مورد علاقه خود بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
یادش بخیر ، زمانی نماز جمعه ها ملیونی بود. این روزها فوت بال؟؟؟
ییا حسین شهید(ع)