يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱

علت شلیک پلیس به تبهکاران سبزواری

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 452519
سخنگوی ناجا با ارائه توضیحاتی حادثه تیراندازی ماموران به سمت خودروی 3 تبهکار سبزواری، جزئیاتی از این ماجرا را تشریح کرد.
به گزارش جهان، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح جزئیاتی از حادثه تیراندازی بامدادی روز سه‌شنبه در شرق پایتخت که به کشته شدن 3 تن انجامید، اظهار داشت: چندی پیش 2 نفر از خلافکاران یکی از استان شمال شرقی کشور مرتکب قتل با سلاح کلاشینکف و تجاوز به عنف شده بودند و در بررسی سوابق این افراد مشخص شد که یکی از آنها 12 مورد سابقه زندان در پرونده خود داشته است. 
 
معاون اجتماعی ناجا افزود: در سوابق کیفری این شخص یک مورد تجاوز به خانمی در برابر چشمان همسرش نیز وجود داشته است که با توجه به جمیع جوانب و به دستور و مجوز مقام قضایی، این دو تبهکار تحت تعقیب کارآگاهان پلیس قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: به دنبال تعقیب ماموران، کارآگاهان موفق شدند ردپای این افراد جانی، مجرم و تبهکار را در اطراف شهر تهران به دست آورند.
 
سردار منتظرالمهدی گفت: پس از مشخص شدن رد این تبهکاران ماموران پلیس ضمن هماهنگی مجدد و اخذ نیابت قضایی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند ولی متاسفانه این مجرمان در مواجهه با پلیس مقاومت کرده و ضمن بی‌اعتنایی به دستورات پلیس، قصد حمله به ماموران با سلاح قمه را داشتند. 
 
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه در این ماجرا ماموران پلیس سعی در مهار این تبهکاران داشتند، اظهار کرد: ماموران پلیس از بیم استفاده این تبهکاران از سلاح و تیراندازی توسط آنها که مسبوق به سابقه بوده مجبور به تیراندازی سمت این مجرمان شدند که در جریان این درگیری 2 تن از تبهکاران کشته و فرد دیگر نیز راهی بیمارستان شد و علی‌رغم انجام اقدامات درمانی جان خود را از دست داد.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد تبهکار و مخلان نظم و امنیت جامعه به هوش و به گوش باشند پلیس با کسانی که به جان، مال و ناموس مردم رحم نمی‌کنند برخورد کرده و در برخورد خود نیز قاطعانه عمل خواد کرد.
 
سردار منتظرالمهدی گفت: به دنبال انتشار خبر مرگ این تبهکاران، شهروندان و مسئولان شهرستان مذکور ابراز خرسندی کرده و از اقدام پلیس تشکر کردند.
 
در این ماجرا یک سرباز نیز در صحنه درگیری و در خودرو تبهکاران حضور داشت که بررسی‌های تکمیلی برای چرایی حضور وی در این ماجرا در دست اقدام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناآشنا
خسته نباشید سردار . خداوند به تمامی عوامل ناجا از صدر تا ذیل ، عمرباعزت همراه باسلامتی ، توان و قدرت روز افزون عنایت بفرماید . آمین یارب العالمین .