سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مامور انتظامی نیکشهر دردرگیری با اشرار شهیدشد

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 550679
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در جنوب استان در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مامور انتظامی نیکشهر دردرگیری با اشرار شهیدشد
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد قنبری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیکشهر بامداد امروز حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به دو دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.

وی افزود: سرنشینان این خودروها بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ماموران نیز به مقابله پرداختند.

وی افزود: در این درگیری ماموران با تعقیب اشرار موفق شدند خودرو مواد مخدر را که حامل 500 کیلوگرم تریاک بود متوقف کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش برای دستگیری این اشرار که با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موفق به فرار از صحنه درگیری شدند با جدیت ادامه دارد.

سردار قنبری گفت: یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این درگیری مجروح شد و بر اثر شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز در اسرع وقت از طریق تلفن 110، پلیس را مطلع کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *