پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خط و نشان پلیس برای عرضه‌کنندگان لباس پاره

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 704678
سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف توضیحاتی داد.
خط و نشان پلیس برای عرضه‌کنندگان لباس پاره
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، موضوعی همه جانبه است.

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

او گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحدهای صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *