شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فرجام برجام در «نبرد خلیج فارس ۲»

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 452439
انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» بعد از چهار سال کار تا دو ماه آینده رونمایی می شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس۲» اولین انیمیشن رئال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول ۳ سال کار، گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س)، در شهر مقدس مشهد است.

کارگردان این انیمیشن گفت: این انیمیشن نشان می‌دهد چطور با توانایی خودمان و ایمان قوی بر دشمن غلبه کنیم.

تهیه کننده انیمیشن پیام راشل کوری در ادامه خاطرنشان کرد: این انیمیشن به لحاظ کیفیت و تولید قابلیت آن را دارد که مراتبی بالاتر از جشنواره فیلم فجر را طی کند.

همچنین عظیما از تولید یک انیمیشن سریالی تحت عنوان «نبرد خلیج فارس ۳» خبر داد و افزود: این انیمیشن یک کار داستانی است و سریالی خواهد بود که آینده ایران را به صورت یک کشور فضایی نشان می‌دهد.

گفتنی است، تا به حال بخش هایی از این انیمیشن در فضا مجازی و سایت ها پخش شده ولی کامل این انیمیشن که حدود ۸۰ دقیقه است به زودی رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است، در انیمیشن نبرد خلیج فارس ۲ چهره سردار قاسم سلیمانی از روی ناوچه ایرانی به تصویر در آمده که در حال نبرد با نیروی دریایی آمریکا است.«نبرد خلیج فارس ۲» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *