پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

دولت مانع نفوذ فتنه‌گران خارجی به کشورشود

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 451815
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انگلیس با باز شدن سفارت در تهران و ورود جک استراو به اصفهان و دیگر استان‌ها فتنه بزرگ‌تر را تعقیب می‌کند و کلید می‌زند و با عناصری که دارند ارتباط برقرار و بستر نفوذ را در آینده فراهم می‌کنند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون سفر جک استراو به اصفهان اظهار داشت: جک استراو عامل بسیار از جنایات در کشورهای اسلامی است که امروز بر اساس برنامه‌ای وارد استان‌های کشور شده است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که این برنامه دقیقاً بر اساس اهدافی است و آن اهداف در جریان به‌دنبال نفوذ در لایه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درست است که سفر جک استراو در قالب یک هیئت گردشگری است اما این سفر بدون هدف نمی‌تواند باشد، تصریح کرد: انگلستان استعمار پیر است و سابقه بسیار بدی در ارتباط با جمهوری اسلامی دارد، هیچ زمان قطعاً قابل اعتماد نیست.

وی بیان کرد: انگلیس با سفارتی که در تهران باز شده، همچنان که در فتنه ۸۸ نقش اساسی به‌عهده داشت، امروز هم با بازگشایی این سفارت و با ورود جک استراو به اصفهان و دیگر استان‌ها، فتنه بزرگ‌تر را تعقیب می‌کند و کلید می‌زند و با عناصری که دارند ارتباط برقرار و بستر نفوذ را در آینده فراهم می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *