پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

آیا بازهم سریالی مثل مختار خواهیم دید؟

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 451531
محمود فلاح - تهیه‌کننده سریال‌های «مختارنامه» - که چند فیلمنامه سینمایی و تلویزیونی برای تولید در دست دارد، اکنون در انتظار حل مشکل بودجه صداوسیماست.
به گزارش جهان،این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اگر پول باشد، چهار، پنج کار برای سینما و تلویزیون دارم که دو اثر از کارهایم در قالب سریال‌های مذهبی است ولی اکنون منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت بودجه صداوسیما چه می‌شود تا قراردادهایمان را ببندیم. اکنون کارهایی که برای سینما و تلویزیون در دست دارم متن فیلمنامه‌هایش آماده است فقط باید ببینیم شرایط چه می‌شود.

وی سپس اعلام کرد: سریال «عمار یاسر» را برای تولید در دست دارم اما به دلیل اینکه هنوز وضعیت بودجه صداوسیما مشخص نیست نمی‌توانم بیش از این راجع به کارها توضیح بدهم اما می‌توانم بگویم طرحی که ارائه داده‌ام به تصویب رسیده است. همچنین طرح یک سریال دیگر برای دفاع مقدس را در دست دارم که مربوط به شهر دزفول است.

فلاح همچنین اظهار کرد: فعلا از سوی صداوسیما به ما اعلام کردند که مدتی صبر کنیم تا ببینیم وضعیت طرح‌های ارائه شده و بودجه سازمان چه می‌شود.

این تهیه‌کننده پیشکسوت در پایان درباره‌ی خالی بودن آنتن تلویزیون از پخش سریال‌های جدید در دهه اول محرم، خاطرنشان کرد: قطعا این اتفاق به خاطر مشکل بودجه سازمان صدا‌و‌سیماست؛ چراکه طرح‌های زیادی در سازمان برای تولید هست ولی پول و سرمایه نیست، از طرفی برای ساخت کارهای مذهبی هم نمی‌توان اسپانسر پذیرفت بنابراین همه چیز به مشکل بودجه برمی‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *