پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

کارشکنی علیه سریال «موسی(ع)» ادامه دارد!

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 708937
برخی از افراد، جریان‌ها و رسانه‌ها همچنان در پی کارشکنی علیه ساخت سریال «موسی(ع)» هستند.
کارشکنی علیه سریال «موسی(ع)» ادامه دارد!
به گزارش جهان نيوز، به رغم تمایل و حمایت مدیران ارشد سازمان صداوسیما از سریال «موسی(ع)» اما همچنان برخی از مدیران رسانه‌ای و همچنین بعضی از افراد و جریان‌ها علاقه‌مند به عدم تولید این سریال و یا تغییر کارگردان آن هستند. به طوری که هر از گاهی شایعاتی را درباره آن در محافل یا در رسانه‌ها منتشر می‌کنند. با توجه به اینکه کارگردانی این پروژه برعهده مرحوم فرج‌الله سلحشور بود، خانواده آن مرحوم و همچنین مدیریت کلان رسانه ملی، جمال شورجه را بهترین گزینه برای کارگردانی آن می‌دانند. هر چند که شورجه مدتی است در بستر بیماری قرار دارد اما پس از بهبود، کار تصویربرداری این سریال آغاز خواهد شد.

پروژه تولید سریال عظیم و فاخر «موسی(ع)» هم‌اکنون در مرحله انتخاب لوکیشن و طراحی اولیه دکورها قرار دارد. همچنین، چند روز قبل، «پروانه معصومی» به عنوان اولین بازیگر این سریال و ایفاگر نقش «آسیه» (مادر حضرت موسی) معرفی شد.
 
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب علت داره دیگه!
چون اخیرا متناظر نقش برادران یوسف و بنیامین در عالم سیاست مشخص شده اند! لذا شاید این دو برادر بخواهند نقش موسی و هارون را هم داشته باشند! پس کارگردان فیلم حضرت موسی باید مطابق میلشان باشد تا فیلمنامه را آنطور که می خواهند پیاده کند!!
Iran, Islamic Republic of
آسیه مادر حضرت موسی نبود
Iran, Islamic Republic of
آسیه زن فرعون بود
Czech Republic
از دوستتون آقای فراستی که قبولش دارین بپرسین نظرشو راجبه سریال قبلیه دکتر سلحشور