جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فراخوان حماس برای جمعه خشم

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 451406
با گذشت چهار هفته از آغاز ناآرامی ها در کرانه باختری، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» برای برگزاری جمعه خشم علیه اسرائیلی ها، فراخوان داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم خبرداد: با گذشت چهار هفته از آغاز تنش و ناآرامی در کرانه باختری و سایر نقاط فلسطین اشغالی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» برای برگزاری جمعه خشم علیه اسرائیلی ها، فراخوان داد.
 
حماس امروز فلسطینی ها را به برگزاری جمعه خشم فراخوانده و اعلام کرد راهپیمایی و تظاهرات پس از نماز جمعه در تمام استان ها برگزار خواهد شد و هدف از آن ادامه آتش رویارویی با نیروهای اشغالگر است.
 
حماس جمعه خشم و برگزاری تظاهرات را به مثابه ارسال پیام به اشغالگران با این مضمون دانست که موج دستگیری نیروهای اسرائیل علیه ها ملت فلسطین آنان را از ادامه انتفاضه هرچه شعله ور تر کردن آتش آن بازنمی دارد و این دستگیری ها تلاش های بی حاصل برای متوقف کردن موج پرخروش انتتفاضه ای است که متوقف نخواهد شد.
 
فراخوان حماس برای جمعه خشم در حالی اعلام شده است که نیروهای ارتش اسرائیل شب گذشته 58 فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری دستگیر کردند.
 
بنا بر اعلام منابع فلسطینی این حملات بیشتر در الخلیل، نابلس، رام الله و جنین بوده و همزمان با آن نیروهای اسرائیلی به منازل مسکونی یورش برده و آن را بازرسی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *