دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
امیر حیدری در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

حضور در دورترین‌ نقاط‌ کشور طی ۴ساعت

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 450506
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از تجهیز نیروهای واکنش سریع این نیرو به مدرنترین سامانه های ضدزره و ضد هوایی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص تشکیل یگان واکنش سریع در این نیرو گفت: این یگان با توجه به تهدیدات متصور در آینده ایجاد شده و یگانی است که هم از نظر نیروی انسانی و هم فناوری‌های دفاعی، قدرت آتش و توان نقل و انتقال منحصر به فرد است و این نیروها می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن، ظرف 4 ساعت به دورترین نقطه مرزی در کشور اعزام و بلافاصله وارد عمل و درگیری شوند.
 
وی تجهیزات قرارگرفته در اختیار این یگان را منحصر به فرد دانست و گفت: این تجهیزات، در اختیار یگان دیگری نیست که برای مثال می توان به سلاح آرپی‌جی 27 اشاره کرد که در حقیقت یک موشک متحرک است.
 
وی انواع آموزش‌های مختلف از جمله هلی‌برن، چتربازی، پرش، عملیات در سواحل، کوهستان و ... را ازجمله آموزش‌های افراد حاضر در این یگان عنوان کرد و گفت: این یگان می‌تواند در هر شرایط و در هر مکانی به انجام مأموریت بپردازد و اگرچه در مرکز هستند اما می‌توانند در چهار سوی کشور به عملیات پرداخته و به مدرن‌ترین تجهیزات ضد زره و ضد هوایی نیز مجهزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *