دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش مسکو به گزارش اخیر آمریکا

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 450309
کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه یک گزارش وزارت خارجه آمریکا پیرامون آزادی مذاهب در روسیه را سیاسی شده و متعصبانه خواند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره آزادی مذاهب در روسیه بویژه در «کریمه» را محکوم و آن را سرشار از نقص عنوان کرد.

به نوشته تاس، این دیپلمات روس درباره گزارش آمریکا از آزادی مذاهب گفت «ارزیابی شرایط در روسیه، بویژه در کریمه سیاسی شده، متعصبانه ، دور از ذهن و هم راستا با سنت‌های ناراحت کننده است.»

«کونستانتین دولگوف» کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت «شرایط اوکراین با تحریف و شکاف آشکاری نشان داده می‌شوند. حملات بسیاری توسط افراطیون با همدستی پلیس علیه کلیساهای اورتدکس روسی انجام می‌گیرند که به آنها اشاره‌ای نمی‌شود.»

گزارش آزادی مذاهب وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه منتشر شد. «جان کری» وزیر خارجه آمریکا با قرائت این گزارش سالیانه مدعی شد همچنان یهود ستیزی به دلیل افزایش نشانه‌هایی از یهودستیزی در میان کشورهای متعدد، مهمترین مشکل آزادی مذاهب در سراسر جهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *