شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

توزیع رایگان رمان «محمد(ص)» درفرانکفورت

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 450128
در پی اعتراض ایران به حضور سلمان رشدی نویسنده مرتد و هتاک به دین اسلام‌، نسخه انگلیسی رمان «محمد»‌نوشته ابراهیم حسن‌بیگی به صورت رایگان در میان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توزیع می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی تحریم نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی ایران به نشانه اعتراض به حضور سلمان رشدی در نشست خبری این نمایشگاه‌، شیوه حضور ایران تغییر پیدا کرده است. از روز گذشته همزمان با نخستین روز آغاز به کار نمایشگاه در غرفه ایران علاوه بر نصب بنرهای اعتراضی و ارائه توضیحات مکتوب و شفاهی به زبان‌های آلمانی و انگلیسی درباره علت عدم حضور ایران،‌ رمان محمد نوشته ابراهیم حسن‌بیگی نیز توزیع می‌شود.

ترجمه انگلیسی رمان «محمد»‌ نوشته ابراهیم حسن‌بیگی که از سوی انتشارات «شمع و مه»‌ منتشر و دو سال پیش در همین نمایشگاه رونمایی شده است،‌ به صورت رایگان در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. این اقدام با هدف معرفی چهره رحمانی دین اسلام و حضرت محمد\(ص) انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *