چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پاسخ افخم به اظهارات وزیرخارجه عربستان

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 450074
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد کشوری که هفت ماه است مردم بیگناه یمن را می کشد در جایگاهی نیست که از دخالت سایر کشورها سخن بگوید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات وزیر خارجه عربستان مبنی بر دخالت ایران در یمن را  تکراری و مردود خواند و افزود: کشوری که خود قریب به هفت ماه است مردم و زیرساخت های کشور مسلمان یمن را آماج حملات هوایی و زمینی خود قرار داده و هزاران نفر از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان این کشور را به خاک و خون کشیده  در جایگاهی نیست که از دخالت کشور دیگر صحبت کند و لازم است با در نظر گرفتن واقعیات اظهار نظر کنند.
 
مرضیه افخم اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات و بحران های منطقه اعم از سوریه، یمن و بحرین رفتاری مسئولانه داشته و همواره راهکار سیاسی را بهترین گزینه برای حل و فصل مشکلات بوجود آمده دانسته است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه خارجه اضافه کرد: عربستان سعودی نظامی گری را  که نتیجه ای جز کشته شدن مردم بیگناه در بر ندارد، انتخاب کرده و  امیدواریم هر چه سریع تر و برای توقف کشته شدن مردم بیگناه، این رویکرد را تغییر  داده و در کنار راهکارهای سیاسی برای دستیابی به ثبات و آرامش در منطقه بایستد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *