پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

اخراج کارگران سوری توسط عربستان

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 449681
مسئولان سعودی تعدادی از کارگران سوری، عرب و خارجی را به بهانه مازاد نیرو و نبود ذخیره مالی برای پرداخت حقوق آنها اخراج کرد.
به گزارش جهان، تسنیم یک منبع از داخل عربستان به خبرگزاری سبوتنیک گفت که در پی ورشکستگی شرکت «بن لادن» مسئولان سعودی به عمد تعدادی از کارگران سوری، عرب و خارجی این شرکت را اخراج کردند.
 
مسئولان سعودی دلیل این اقدم را فساد و سرقت برخی مدیریت های این شرکت عنوان کرده و از اخراج حدود یک هزار نفر از کارکنان آن خبر دادند.
 
این منبع همچنین تاکید کرد که اخراج این افراد به بهانه مازاد نیرو و نبود ذخیره مالی برای پرداخت حقوق آنان انجام گرفته است، اما هر یک از کارکنان که واسطه داشته باشد به شرکت دیگری منتقل می شود و بقیه افراد نیز پس انداز خود را به کشورشان فرستاده و به منظور انجام کارهای خروج از کشور به شکل رایگان به سفارت کشورشان در عربستان مراجعه می کنند.
 
بیشتر افراد اخراج شده سوری، مصری، اوکراینی و سودانی هستند.
 
در این میان با مراجعه به مدیریت نیروهای کار در وزارت کار سوریه معلوم شد هیچ شکایتی در این خصوص دریافت نشده تا مسئولان این موضوع را با طرفهای دست اندرکار مورد رسیدگی قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *