پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲

دلایل‌"عدم‌ثبات‌شخصیتی" افراد‌و راه‌حل آن

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 448302
افرادی که دارای شخصیت ثابتی نیستند کارهای خود را به اتمام نمی رسانند.
دلایل‌"عدم‌ثبات‌شخصیتی" افراد‌و راه‌حل آن
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی دوایی روانشناس گفت: افرادی که عدم ثبات شخصیتی دارند به این علت است که دارای اضطراب از نوع حقارتی هستند چون احساسات این گونه افراد سرکوب شده است دوست دارند که با دادن نظر مخالف به نوعی شخصیت خود را نشان دهند ویژگی های این تیپ شخصیتی کارها را به صورت نصفه رها کردن و تصمیمات آنی گرفتن است.

وی عنوان کرد: باید به این نوع تیپ و شخصیتی کمک شود که بتواند توانایی خود را در به اتمام رسانیدن کارها بالا ببرد و او باید تشویق شود که کارها را نصفه رها نکند و بتواند آن ها را به اتمام برساند این گونه افراد دارای شخصیتی نگران هستند و به تبع آن این نگرانی و احساس آشوب را به اطرافیان و نزدیکان و دوستان خود منتقل می کنند.

وی افزود: افرادی که عدم ثبات شخصیتی دارند حتی ممکن است در مسائل مهمی چون ازدواج هم کنار بکشند و مسئله به این مهمی را میزان حسی تعهد هرکس را نشان می دهد را رها سازند که این به دلیل عدم ثبات عاطفی این گونه افراد است این نوع افراد عدم ثبات عاطفی خود را در اکثر تصمیمات و کارها نشان می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست مي گي كمي از درمانشو بگو. فقط مرضو مي گه كه افراد بگردن توي خودشون پيدا كنن بعد برن به سمت مطب اينا كه جيب شون پر پول بشه. همه ديگه راه كاسبي كردنو بلد شدن.
كلاه برداري و رندي = پولدار شدن
علی
Netherlands
دقیقآ زدی تو خال..
عدم ثبات تو همه آدما کم و بیش هست به علاوه تمام صفات منفی دیگه...این مقاله ها برای همینه که طرف رو روی یه خصوصیت طبیعی حساس کنن و تلقین میکنن غیر مستقیم که چون تو این خصوصیت رو داری مریضی و نیاز به درمان داری!
تا وقتی یه صفت در حد طبیعی هست هیچ نیازی به درمان نداره هیچ..بلکه وجودش ضروریه..مثل حسادت ..اگر از کنترل خارج بشه خود فرد با مقداری تفکر میتونه موضوع رو حل کنه..نیازی هم به این دکتر قلابیهای مریض تر از مریض نیست!