دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تیم ملی کره‎جنوبی حریف ایران شد

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 447388
تیم ملی بسکتبال هفتمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‎ها و برابر تیم ملی کره‎جنوبی برگزار می‎کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان دیدارهای مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا که در چانگشا چین جریان دارد، تیم ملی بسکتبال ایران با مجموع ۹ امتیاز از ۴ برد و یک باخت (با لحاظ شدن نتایج مرحله مقدماتی) به عنوان تیم دوم گروه E راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

طبق برنامه مسابقات، تیم ملی بسکتبال ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی با تیم سوم گروه F دیدار کند. این تیم، کره‎جنوبی است که پیش از دیدارهای امروز در رده سوم گروه قرار داشت، هنوز آخرین دیدار خود در مرحله دوم را برابر قزاقستان برگزار نکرده است اما با توجه به برتری این تیم مقابل اردن و لبنان و هم امتیاز بودن با این دو تیم در عدد، سومی این تیم در جدول گروه F قطعی است.

دیدار تیم‎های ایران و کره‎جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا ساعت ۱۲:۱۵ روز پنجشنبه برگزار می‎شود. تیم‎های شرکت کننده در این رقابت‎ها چهارشنبه استراحت دارند.
آخرین دیدار ایران و کره‎جنوبی در مسابقات رسمی مربوط به فینال بازی‎های آسیایی اینچئون می‎شود. در آن دیدار کره‎جنوبی با برتری برابر ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *