شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه - ژاپن

پیروزی قاطع ایران مقابل عربستان

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 450067
تیم بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مقابل عربستان به پیروزی قاطع دست یافت.
به گزارش  جهان به نقل از فارس، در پنجمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پنجمین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی مقابل عربستان به میدان رفت که با نتیجه 123 بر 32 به پیروزی رسید و گام به یک‌هشتم نهایی گذاشت.
 
بدین ترتیب تیم کشورمان که در این رقابت‌ها در گروه اول با تیم‌های استرالیا، عربستان، مالزی، فیلیپین و تایوان هم‌گروه بود با 4 پیروزی و یک شکست مقابل استرالیا به یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله باید با تیم چین دیدار کند. در گروه دوم نیز تیم‌های افغانستان، چین، ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و امارات حضور دارند.
 
رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016، از 18 تا 25 مهر ماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *