جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۳
۷

سفر داماد وزیر به ایتالیا/ تفریح و گردش با امکانات کنسولگری ایران

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 447316
عضو کمیسیون صنایع اذعان داشت: کنسولگری ایران در این مدت همه کارهای قانونی خود را تعطیل کرده‌است و امکانات خود را در اختیار خانواده وزیر قرار داده‌ است که این تکرار همان رفتارهای حکومت شاهنشاهی است که جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.
سفر داماد وزیر به ایتالیا/ تفریح و گردش با امکانات کنسولگری ایران
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حاشیه های سفر داماد وزیر صنعت به میلان در ایتالیا و اتفاقاتی که بعد از آن رخ داده است، اظهار داشت: این سفر حاشیه های زیادی داشت؛ در حاشیه این سفر خانواده یکی دیگر از وزرا هم حضور داشت که به میلان رفته بودند.

وی افزود: اگر این سفر با پول خود این افراد باشد و هزینه ای از بیت المال صورت نگرفته باشد، این سفر بدون مشکل است، اما این موضوع که تمام امکانات کنسولگری ایران در ایتالیا به این خانواده اختصاص داده شده است قطعا مورد انتقاد همه است.

عضو کمیسیون صنایع اذعان داشت: کنسولگری ایران در این مدت همه کارهای قانونی خود را تعطیل کرده است و امکانات خود را در اختیار خانواده وزیر قرار داده است که این رفتار جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

قاضی پور افزود: در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که کنسولگری ایران که خانه ایران است به محلی برای تفریح و وقت گذرانی خانواده های وزرا تبدیل بشود.

وی با اشاره به جشن سعدآباد در دولت یازدهم و اخباری که از آن منتشر شد یادآور شد: از این قبیل رفتارها در دولت یازدهم بسیار زیاد بوده و باید دولت در این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه این قبلیل رفتارها با معیار های خون شهدا و انقلاب اسلامی سازگاری ندارد گفت: ریخت و پاش های دولت یازدهم باید جمع و جور شود.

قاض پور در خصوص داماد آقای وزیر و نقش او در اکسپو و تخلفاتی که صورت گرفته است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید وارد شود تا ابعاد این موضوع برای همه مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کل خانواده مهندس ن... باید تحت نظارت سازمان بازررسی کشور قرار بگیرند چطور این خانواده بیشتر از هر آوارگان در تمام معاملات پتروشیمی سهم دارند. سازمان بازرسی نیروی متخصص کافی ندارد.
س
زن حسین فریدون در سفر ۶روزه به نیویورک چکاره بود !?
زن برادر فریدون و اکیپ همراه چه نقشی در این سفر داشت !
این کار فقط در آن دولت اشکال داشت !?
Iran, Islamic Republic of
اینا دولت راستگویانند عزیزم...
افشین
اینها همه اش از تدبیر و امید است که ثروت این مملکت در دست اقلیتی خود خواه و پر رو است که برای مردم مملکت حرام و برای خودشان و خاندانشان مباح این اقلیت یک در صدی باید قالب بر اکثریت 99 درصدی باشند .
Iran, Islamic Republic of
یادم میاد در دوره قبل هر کار درخارج علیه یکی از شهروندانمان صورت میگرفت با بوق و کرنا اعلام میشد دولت بی کفایت است الان چ این مهم حاجی مردنند کک کسی نمی گزد بخاطر اینکه با تدبیر می میرند و باید امید داشت واقعا که ملت نجیب (اسبی ) هستیم
Romania
توی این دولت خیلی چیزها باید دید اینها که چیزی نیست ... بذار دلارهای بلوکه شده بیاد اونوقت ببین چه ریخت و پاشهایی میشه و عقلها حیران بماند !
Romania
تو این دولت قبح خیلی چیزها شکسته شده