چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۴

"نعمت‌زاده وزیر واردات است، نه صنعت"

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 411487
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت بخش تولید را فراموش کرده و تنها به بخش بازرگانی می‌پردازد، گفت: ما وی را به عنوان وزیر واردات می‌شناسیم و نه وزیری که از تولید داخل حمایت کند.
به گزارش جهان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمرکز وزیر صنعت، معدن و تجارت بر واردات کالاهاست و نه تولید داخلی و ما وی را به عنوان وزیر واردات می‌شناسیم.

وی افزود: واردات بی‌رویه شکر در دوره وزارت وزیر فعلی موجب تعطیلی کارخانجات قند و شکر در داخل کشور شد و از سوی دیگر شاهد واردات بی‌رویه خودروهای خارجی به کشور در طول یک و نیم سال گذشته هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: با توجه به ادغام ۲ وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی و تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز ما شاهد تمرکز بیشتر وزیر صنعت بر بخش بازرگانی و تجارت هستیم و حمایت جدی از صنایع داخلی نمی‌بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسن
France
چرا استیضاح نمی کنید . محض رضای خدا شما کارتان را صحیح انجام بدین . مردم می فهمند و قدر شناسند .
مردم فقط خسته شدن،اينو بدونيد،فقط استيضاح اب رو اتيشه
رضا
خودروهای خارجی بایدواردبازارشودتاخودروسازان مجبورشوندماشین های بی کیفیت خودراارزان کنند
اشتباه اول ادغام وزارت بازرگانی با صنعت ومعدن بود که نه صنعتی باقی ماند ونه نان شب مردم .این پیر مرد هم با این روش خود پدرصنعت ایران را دراورد .رانت دراین وزارت خانه بی دادمیکند .نمایندگان مجلس بدانند که انها امانت داران مردم هستند وروزی جواب پس خواهندداد.چرا اجازه دادند این گونه افراد وارد سیستم مدیریت این مملکت شوند دیگرنه نانی ونه صنعتی باقی مانده است .خداوندقادرمتعال باعث وبانیان فساداقتصادی ونابودگرصنعت این مملکت اسلامی را به خاک سیاه بنشاند انشالله.