شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

دلیل بازداشت لیدر پرسپولیس در تبریز

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 446576
لیدر باشگاه پرسپولیس گفت: «هواداران تراکتورسازی نسبت به ما الفاظ نامناسبی به کار بردند تا در پاسخ شان شعار "بی ادب، بی ادب" بدهیم.»
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر ، سعید طاهری درباره دلیل بازداشت خود در بازی پرسپولیس با تراکتورسازی اظهار داشت: «دلیل بازداشت من تشویق پرسپولیس بود. ماجرا از آنجا آغاز شد که طرفداران تراکتورسازی قصدداشتند نسبت به پرسپولیس بی حرمتی کنند. آنها بخش اول شعارشان را شروع کرده بودند. که عبارت بود از "منچستر انگلیس..." که ادامه اش را ما به شکلی فریاد زدیم که نقشه آنها نگرفت.»

وی افزود: «بعد آنها شروع کردند به توهین نسبت به تماشاگران پرسپولیس. پس از آن اقدام به شعار و استفاده از الفاظ نامناسب نسبته سوشا مکانی کردند تا او را عصبی کنند. ما هم به شدت دروازه بان تیم خودمان را تشویق کردیم. بعد هم شروع به تشویق اخباری کردیم که دروازه بان تراکتورسازی هم متقابلا ابراز احساسات کرد.»

طاهری در ادامه گفت: «این روند ادامه داشت تا اینکه آنها شروع به فحاشی نسبت به داور مسابقه کردند. ما هم متقابلا به شدت ترکی را تشویق کردیم که آنها در پاسخ نسبت به ما الفاظ نامناسبی به کار بردند تا در پاسخ شان شعار "بی ادب، بی ادب" بدهیم.»

لیدر پرسپولیس همچنین عنوان کرد: «در این فعل و انفعالات بود که دیدیم آنها قصد هجوم به سمت ما را دارند. یگان ویژه وارد عمل شد و سراغ من آمدند که حق ندارید در اینجا تشویق کنید و باعث تحریک تماشاگران تیم میزبان شوید. من هم گفتم این خواسته منطقی نیست و آنها باید ظرفیت خودشان را بالا ببرند. ضمن اینکه ما توهین نکردیم. اما در نهایت صحبت ما به جایی رسید که بازداشت شدم.»

طاهری ادامه داد: «پس از آن موضوع را به عباس اسماعیل بیگی سرپرست کانون هواداران منتقل کردم که با پیگیری او و دخالت سردار دهقان و تماس او مشکل حل شد. البته از طرف تیم هم کریم باقری پیگیر موضوع بود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *