شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

برد پرسپولیس مقابل تیم شهرداری+حاشیه

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 403128
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه تیم شهرداری تبریز را شکست داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی تیم شهرداری تبریز را در ورزشگاه درفشی‌فر ٢ بر صفر شکست داد. پیام صادقیان در دقیقه ٤٢ و تادو در دقیقه ٧٥ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را زدند. حمید درخشان در پایان مسابقه به سمت طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و کریم باقری رفت و با آنها خوش وبش کردند. در پایان مسابقه هم بازیکنان پرسپولیس با دویدن تمرین ریکاوری کردند.

پرسپولیس در آغاز بازی با ترکیب سوشا مکانی، پیام صادقیان، محسن بنگر، محمد عباس‌زاده، حمیدرضا علی‌عسگری، افشین اسماعیل‌زاده، مهدی جعفرپور، امید عالیشاه، مایکل اومانا، مهرداد کفشگری و علی علیپور بازی را آغاز کرد.

در آغاز نیمه دوم پیام صادقیان، عباس‌زاده، علیپور، افشین اسماعیل‌زاده و عالیشاه زمین بازی را ترک کردند و به جای آن‌ها خالقی‌فر، تادو، هادی نوروزی، بابک حاتمی و دغاغله به میدان رفتند.

این دیدار با حاشیه‌های خاصی همراه بود.

کریم باقری که به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود نیمه اول این بازی را از نزدیک تماشا کرد و پس از پایان نیمه نخست ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. قبل از آغاز بازی بازیکنان پرسپولیس یک به یک به سمت کریم باقری رفتند و خوش و بش گرمی با او داشتند. خداداد عزیزی نیز پس از خوش و بش با باقری جلسه‌ای ۵ دقیقه‌ای را با او برگزار کرد.

علی‌اکبر طاهری، مهرداد قنبرپور، مهدی خواجه‌وند و محمد زادمهر در ورزشگاه حاضر شدند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

حدود ۶۰ هوادار از روی سکوها این بازی را تماشا کردند. اسماعیل هلالی نیز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر به جایگاه تماشاچی‌ها رفت و بازی را تماشا کرد.

زمانی که بازیکنان شهرداری تبریز روی پیام صادقیان مرتکب خطای پنالتی شدند، مهرداد کفشگری قصد داشت ضربه پنالتی را بزند اما پیام صادقیان به او اجازه چنین کاری را نداد و این باعث شد درگیری لفظی میان این دو بازیکن شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *