چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

گلایه کارخانه از غرور حاکم بر والیبال

دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 445845
کارشناس والیبال با اشاره به اینکه غرور حاکم بر والیبال باید بشکند، گفت: باید بپذیریم تیم ملی ضعف دارد و باید مشکلات را برطرف کنیم.
به گزارش جهان، مصطفی کارخانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه یک غروری بر فضای والیبال ایران حاکم شده که باید بشکند. گاهی برخی از حریفان را دست کم می گیریم و این موضوع به ما آسیب می زند. باید قبول کنیم که نتایج و عملکرد خوبی در جام جهانی نداشتیم و ضعف ها را برطرف کنیم. من هنوز هم معتقدم که ما بهترین بازیکنان و تیم ملی والیبال را داریم اما نباید در باد بردهای قبلی تیم ملی بخوابیم و از اشکال ها غافل شویم.

وی افزود: قبول نمی کنم که بازیکنی در تیم ملی نخواهد خوب بازی کند و تعمدی در این کار باشد. چهار نفر از بازیکنان تیم ملی در تیم بانک سرمایه با من هستند و به خوبی آن ها را می شناسم. سایر بازیکنان والیبال ایران را هم می شناسم. اصلا چنین فضایی در والیبال ایران نیست که بازیکنان بخواهند علیه مربی کار کنند اما قطعا بازیکنان تیم ملی آن نشاط و شادابی همیشگی را ندارند. شاید بعد از اینکه شروع خوبی در جام جهانی نداشتیم تیم از نظر روحی افت کرد و دیگر نتوانستیم به شرایط خوب برگردیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی دانم چرا برخی تقصیر ها را فقط گردن مربی می اندازند. در بازی با استرالیا مگر کواچ چکار می توانست انجام دهد که نکرد. واقعا استرالیا بهتر از ایران سرویس زد و قطر پاسور این تیم یک روز استثنایی را پشت سر گذاشت. تیم ایران هم جنگندگی و شادابی همیشگی را نداشت. بعد از اینکه چند بازی باختیم بازیکنان نتوانستند به شرایط معمولی برگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *