چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳

والیبالیستها بعد از باخت به آرژانتین چه گفتند؟

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 443301
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار در جام جهانی والیبال نمایش نه چندان مطلوبی مقابل آرژانتین داشت و ۳ بر یک شکست خورد تا ملی پوشان دلایل این باخت را تشریح کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایرن در نخستین بازی خود از لیگ جهانی ۲۰۱۵ به مصاف آرژانتین و خولیو ولاسکو رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود آرژانتین تمام شد. در پایان مسابقه هر یک از بازیکنان ایران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

مهدی مهدوی: در هیچ فاکتوری خوب نبودیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار مقابل آرژانتین بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم از توپ های برگشتی به خوبی استفاده کنیم.

مهدی مهدوی بعد از شکست ۳ بر یک ایران برابر آرژانتین در مورد این بازی اظهار داشت: اصلاً خوب بازی نکردیم و واقعیت این است که در هیچ فاکتوری خوب نبودیم. در دریافت، اسپک، دفاع و توپ گیری عملکرد خوبی نداشتیم و تنها در یک دنده عبادی پور توانست چند سرویس پشت سر هم بزند وگرنه در سایر بخش ها عملکردمان رضایت بخش نبود.

وی ادامه داد: در توپ های برگشتی نتوانستیم خوب عمل کنیم و اگر چند تا از توپ های برگشتی را به امتیاز تبدیل می کردیم قطعاً شرایط کلاً فرق می کرد. می توانستیم سه بر صفر برنده باشیم، اما بازی اول همیشه شرایط خاصی دارد، مخصوصاً برای ما که سختی های زیادی را در ژاپن تحمل کردیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: به تیم آرژانتین و ولاسکو تبریک می گویم و امیدوارم خودمان هم بتوانیم در ادامه شرایط بهتری پیدا کنیم. فکر می‌کنم عامل باخت تیم ما خوب بازی کردن آرژانتین نبود، بلکه بد بازی کردن خودمان بود؛ معتقدم که آرژانتین تیمی نبود که بخواهد ما را شکست دهد.

عبادی پور: اشتباه های فردی زیادی داشتیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو به بازیکنانش به خوبی یاد داده بود که چگونه باید بازی کنند و آنها هم با عملکرد خوب خود ما را غافلگیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور بعد از شکست ۳ بر یک ایران برابر آرژانتین درمورد این بازی اظهار کرد: بازی اول همیشه سخت و سنگین است. متاسفانه نمی دانم چه باید بگویم و فقط می دانم که ولاسکو برای این بازی تیمش را به خوبی آماده کرده بود. آن ها کم نقص بازی کردند و دست و پای ما را بستند. فکر می کنم ولاسکو به بازیکنانش یاد داده بود که در چه مواقعی باید چه کاری بکنند.

وی ادامه داد: نتوانستیم عملکرد خوبی در بازی اول داشته باشیم، اما سعی می کنیم در بازی های بعدی بیشتر تلاش کنیم تا شرمنده نشویم. ورزش را نمی توان پیش بینی کرد ، اما شک نکنید ایران خیلی زود به شرایط ایده آل بازخواهد گشت.

عبادی پور خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی زیادی داشتیم، اما حریف هم بسیار تاکتیکی بازی کرد. آن ها با عملکرد خوب خود ما را غافلگیر کردند. به هر حال باید این مسابقه را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم.

صنوبر: هیچ تیمی برای باخت نمی آید

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: آرژانتینی ها روی سیستم بازی کردند و با مدیریت لحظات توانستند به پیروزی برسند.

حسن صنوبر بعد از شکست ۳ بر یک ایران برابر آرژانتین درمورد این بازی اظهار داشت: آرژانتین خوب بازی کرد و پیروز شد. ما هم در روز و شرایط خوب خود نبودیم؛ درست است که امتیاز این بازی را مانند سایر بازی ها نیاز داشتیم، اما فکر می کنم در بازی های بعدی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: آرژانتینی ها روی سیستم بازی کردند و با مدیریت مسابقه توانستند به پیروزی برسند. بازیکنان ایران هم امروز خیلی زحمت کشیدند، اما متاسفانه نتیجه مناسب کسب نشد. ایران طبق عادت در بازی های اول خوب نبود، اما شک ندارم که خیلی زود شرایط تغییر می کند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: هیچ تیمی برای باخت نمی آید. درست است که به نظر می رسد دو بازی آینده ایران راحت است، اما برای پیروزی در هر مسابقه ای باید جنگید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح
بنده قبلا برای اینا دعا می کردم اما از وقتی چند تا عکس مستهجن از این غفور و...دیده ام دیگه حالم ازشون به هم میخوره . فکر می کردم اینا آدمن. صد رحمت به اون فوتبالیستای فاسد.
ح
منظورم معروف و مهدوی و محمودی و... بود نه غفور.البته شما که نمی زنید ولی اصلاح کنم تهمت به غفور نزده باشم.
ايران به خودش بأخت ...